عصر بازار

پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک ملی ایران

عصر اعتبار- بانک ملی ایران از ابتدای سال ۹۴ تا پایان مهر ماه، ۵۷۹ هزار و ۸۲۴ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۶۲۲ میلیون ریال پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ظرف مدت مذکور این بانک، به 136 هزار و 233 نفر از جوانان کشور، مبلغ 4 هزار و 100 میلیارد و 878 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تأمین جهیزیه اعطا کرد. این بانک در بخش رفع احتیاجات ضروری هموطنان بالغ بر 940 میلیارد ریال و در بخش تعمیر مسکن حدود 43 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.
    بانک ملی ایران در این مدت، همچنین بیش از دو میلیارد ریال به خانواده معظم شهدا و جانبازان و بالغ بر 14 میلیارد ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است. در مدت مذکور بالغ بر دو میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی و مبلغ 13 میلیارد ریال تسهیلات کمک هزینه درمان بیماری توسط بانک ملی ایران به متقاضیان پرداخت شد.
    پرداخت مبلغ 2 هزار و 438 میلیارد و 205 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، مبلغ یک هزار و 347 میلیارد و 897 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مبلغ 89 میلیارد و 525 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی از دیگر فعالیت‌های بانک ملی ایران در این مدت بوده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی