عصر بازار

با حمایت بانک توسعه صادرات

همایش "تامین مالی توسعه شهری" برگزار می شود

عصر اعتبار- همایش "تامین مالی توسعه شهری" با هدف ارتقاء دانش و فرهنگ تامین مالی و تبیین انواع روش های آن در حوزه شهری و ارائه تجارب موفق کشور ، چهارم آذرماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

همایش "تامین مالی توسعه شهری" برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمودرضا خواجه نصیری گفت: این همایش که با حضور  حدود 1500 مهمان از شهرداری های 300 شهر برگزار می شود، با بررسی چالش های تامین مالی توسعه شهری، به شهرداری ها و شهرهای جدید کشور برای توسعه تامین مالی کمک خواهد کرد.

    مدیرعامل تامین سرمایه آرمان  افزود: با توجه به اینکه تامین سرمایه آرمان در سال جاری بیش از 1000 میلیارد تومان از طرق انتشار اوراق مشارکت برای شهرداری های کشور تامین مالی کرده است و بیش از  1000 میلیارد تومان اوراق دیگر  را در دست انتشار دارد، این مهم را به عهده گرفته است.

    دکتر خواجه نصیری ادامه داد: در همایش " تامین مالی توسعه شهری" اعضای شورای شهر کلان شهرها هم حضور دارند و تلاش شده است  از بانک ها ، موسسات مالی اعتباری  و تامین کنندگان سرمایه ها هم برای مشارکت و هم اندیشی در حوزه تامین مالی توسعه شهری " دعوت شود.

    به گفته دکتر خواجه نصیری، در این همایش علاوه بر اینکه نشست های تخصصی با موضوع بررسی چالش های تامین مالی شهرداری ها و همچنین نقش بورس و بانک در تامین مالی آنها تشکیل می شود، در کارگاه های آموزشی هم انواع روش های تامین مالی از محل بازار سرمایه - اعم از اوراق بهادار و صندوق های سرمایه گذاری - به شکل تخصصی با حضور کارشناسان بررسی خواهد شد.

    بانک توسعه صادرات، شرکت های تامین سرمایه های سپهر و لوتوس پارسیان و همچنین بانک شهر، تامین سرمایه آرمان را در برگزاری همایش "تامین مالی توسعه شهری " همراهی می‌کنند.
    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی