عصر بازار

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا:

وصول مطالبات منطقه ۶ کاملا موفقیت آمیز است

عصر اعتبار- صادق، در بازدید از شعب تنکابن و نوشهر عملکرد آنها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه در نیمه اول سال جاری شعب منطقه ۶ بویژه شعبه های تنکابن و نوشهر عملکرد مناسبی داشته اند انتظار می رود این عملکرد در پایان سال رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد.

وصول مطالبات منطقه ۶ کاملا موفقیت آمیز است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این بازدید عملکرد شعب منطقه 6 مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به گزارش های ارائه شده، شعبه نوشهر و تنکابن در خصوص وصول مطالبات عملکرد کاملا موفقیت آمیزی داشتند.

    در ادامه بازدید از شعب تنکابن و نوشهر، معاونین بازاریابی، شعب و شبکه فروش به همراه معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت و معاون اداری و مالی با برگزاری جلساتی برنامه ها و مسائل مورد نظر روسای شعب و کارکنان آنها مورد بررسی قرار گرفت.

    در پایان دکتر صادق با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به کسب پرتفوهای سودآور و اقتصادی، عملکرد شعب تنکابن و نوشهر را در وصول مطالبات موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی