عصر بازار

رئیس مرکز فاوا و مدیر جدید بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران منصوب شدند

عصر اعتبار- طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، آقای مهندس محمد حسین مهرانی به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین آقای حمیدرضا معبودی به عنوان مدیر امور بین‌الملل این بانک منصوب شدند.

رئیس مرکز فاوا و مدیر جدید بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران منصوب شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم معارفه مدیران جدید بین الملل و فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور آقای دکتر علی صالح‌آبادی، اعضای هیات مدیره و مدیران این بانک برگزار شد.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در این جلسه، ابراز امیدواری کرد در شرایط پسا‌تحریم‌، این بانک همچون گذشته مزیت رقابتی خودش را در دو حوزه "بین‌الملل" و "بانکداری الکترونیک" همچون گذشته کسب کند.

    در این مراسم از خدمات و تلاش‌های آقای مهندس مهرانی که پیش از این در سمت مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران در دوران تحریم فعالیت داشتند تشکر به‌عمل آمد و علت انتصاب وی به سمت رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک، تجربه و تخصص وی در سال‌های گذشته در پست‌های معاونت فناوری اطلاعات بانک مرکزی و رئیس اداره انفورماتیک بانک توسعه صادرات مطرح شد. همچنین در حکم دیگری، آقای دکتر صالح‌آبادی وی را به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل منصوب کرد.

    آقای حمیدرضا معبودی نیز که به سمت مدیر امور بین‌الملل بانک توسعه صادرات منصوب شد پیش از این سابقه فعالیت در بخش بین‌الملل این بانک و همچنین عضو هیات مدیره بانک رفاه را داشته است. 

     

    آقای حمیدرضا معبودی، مدیر امور بین الملل بانک توسعه صادرات

    آقای محمدحسین مهرانی، مشاور مدیرعامل و مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی