عصر بازار

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر:

علم،دقت و سرعت باید سرلوحه فعالیت های حقوقی موسسه باشد

عصر اعتبار- اولین همایش سراسری مدیران و کارشناسان حقوقی موسسه اعتباری کوثر ، دوم آذر ماه با حضور دکتر رضایی مدیرعامل ، فهیمی پور قائم مقام ، ربیعی مدیر حقوقی و برخی معاونین ، مدیران حوزه مرکزی وکارشناسان حقوقی استانها برگزار شد.

علم،دقت و سرعت باید سرلوحه فعالیت های حقوقی موسسه باشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به برگزاری این همایش در هفته بسیج گفت : اگر بنده و شما امروز در فضایی امن دور هم جمع شده ایم و همایش برگزار می کنیم ، بواسطه ایثار و فداکاری هزاران بسیجی شهید است که خون سرخشان را برای اسلام و انقلاب و دفاع از مرزهای میهن اسلامی اهداء کردند .

    وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت حقوقی در موسسه افزود : با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور حاکم است ، موسسه اعتباری کوثر از جایگاه خوبی برخوردار است و با 350 شعبه فعال در سراسر کشور به مشتریان عزیز خدمت رسانی می کنیم .

    نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به برخی اصطلاحات حقوقی و طرح چند سوال از مدیران و کارشناسان حاضر در همایش و بیان انتظارات خود از این مدیریت اظهارداشت: علم ، سرعت و دقت باید سرلوحه فعالیت های حقوقی در موسسه قرار گیرد و مدیران و کارشناسان حقوقی می بایست خود را با علم روز منطبق و بر بخشنامه ها ، قوانین و دستورالعمل های بانک مرکزی و نظام بانکی تسلط کامل داشته باشند .

    دکتر رضایی در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت حقوقی موسسه گفت: باید برای پیشرفت و پویایی بیشتر این مجموعه تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و از کارشناسان و نخبگان این عرصه استفاده شود و همچنین خواستار ارتقاء وظایف نظارتی این مجموعه بر قراردادهای مختلف منعقده موسسه شد.

    وی ضمن تجلیل از شخصیت جانباز آزاده ، جعفر ربیعی مدیرحقوقی موسسه اظهار داشت : خوشبختانه امروز فردی عهده دار مسئولیت مجموعه حقوقی موسسه است که ایثار و فداکاری را با تخصص و تجربه ممزوج کرده ، این مدیریت یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در موسسه می باشد.

    در ادامه جعفر ربیعی مدیر حقوقی نیز با بیان دیدگاه و سیاست های حقوقی موسسه گفت : این همایش در راستای هم‌اندیشی همکاران و برنامه‌های سال جاری این مدیریت و ارائه گزارش عملکرد استانها تشکیل شده است.

    وی با اشاره به استفاده از توان و دانش مدیران وکارشناسان در خصوص دعاوی طرح شده افزود: این اقدام ضمن کاهش قابل ملاحظه مشکلات بعدی موجب تحقق اهداف و صیانت از حق و حقوق موسسه خواهد شد.

    همچنین در ادامه همایش حسین کرمی معاون اعتبارات و تسهیلات ، امیر استادحسین معاون بازرسی و حسابرسی و سید مهدی هاشمی سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی در زمینه مسایل کاری خود ، ارتباط با مسایل حقوقی و نیز انتظارات خود از کارشناسان حقوقی استانها مطالبی بیان کردند .

    بنابراین گزارش، در ادامه کارگروه هایی شامل بیان مشکلات و موضوعات حقوقی استانها ، آسیب شناسی و راهکارهای پیشگیری و وصول مطالبات، ارائه مقالات و مباحث تحقیقاتی ، ارائه آمارهای کلی پرونده های حقوقی تشکیل و در پایان هر یک از این کارگروه ها، پیشنهادها و راهکارهای لازم درخصوص موارد مذکور ارائه گردید.

    گفتنی است؛ درطول برگزاری این همایش کارگروه هایی تشکیل و جلسات پرسش و پاسخ با حضور مدیر حقوقی و کارشناسان حوزه مرکزی برگزار و در پایان نیز از مهجوری کارشناس حقوقی استان آذربایجان شرقی ، آریا عزیزی از استان کرمانشاه ، محمد بابایی از استان اصفهان و حمید رضا جعفری از حوزه مرکزی به عنوان کارشناسان برتر این حوزه تقدیر بعمل آمد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی