عصر بازار

با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

نخستین سمینار جهانی شدن با هدف معرفی بزرگان کسب و کار برگزار می‌شود

عصر اعتبار- نخستین سمینار کاربردی به سوی جهانی شدن با بررسی چالش‌های پساتحریم و معرفی بزرگان کسب و کار در ۲۷ و ۲۸ دی ماه و ۴ و ۵ بهمن ماه با حضور اساتید و پژوهشگران در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نخستین سمینار جهانی شدن با هدف معرفی بزرگان کسب و کار برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز نشست حمیدرضا خانپور مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان تهران، مجتبی امیری دارای دکترای مدیریت با گرایش رفتار سازمانی دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی این دانشگاه، شهریار شفیعی دارای دکترای بازاریابی گرایش خدمات از دانشگاه رن فرانسه و مهدی آسود مدیرعامل آموزشگاه مهندسی عصر شبکه و مدرس دوره‌های MBA با رسانه‌ها در محل فنی حرفه‌ای برگزار شد.

    بر اساس این گزارش، با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی کاربردی و کارآفرینان و با حضور پدر علم مدیریت پروفسور سیدمهدی الوانی این سمینار کاربردی با عنوان به سوی جهانی شدن GMBA برگزار خواهد شد که 27 تا 28 دی به عنوان روزهای اول و دوم و چهارم و پنجم بهمن ماه به عنوان روزهای سوم و چهارم در نظر گرفته شده است.

    از برنامه‌های برگزاری این سمینار آموزشی معرفی جدیدترین روش‌های اجرایی در رابطه با رشد و یادگیری در سازمان‌ها، بهبود فرآیندهای کسب و کار، بازاریابی و سواد مالی و در ادامه امکان ارسال مقاله توسط محققین، پژوهشگران و دانشجویان علاقه‌مند در حوزه‌های مدیریت، اقتصاد و انتشار مقالات برگزیده توسط هیأت داوران سمینار در مجلات ISC و ISI در کنار برگزاری پنل تخصصی تحلیلی با حضور سخنرانان برتر در حوزه‌های مرتبط و همچنین با حضور کارآفرینان برتر اعلام شده است.

    این سمینار طبق گفته مسئولان برگزاری در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد که چالش‌های پساتحریم و نحوه رسیدن به اهداف جهانی شدن مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو