عصر بازار

هزینه‌ آموزش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی با منابع دولتی و پول داوطلبان تامین می‌شود

عصر اعتبار- طبق اعلام وزیر آموزش‌وپرورش هزینه نهایی دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان هنوز مشخص نیست اما آنگونه که مسئولان دانشگاه فرهنگیان اعلام می‌کنند بخشی از هزینه از محل منابع دوره‌های ضمن خدمت توسط آموزش‌وپرورش تامین می‌شود و بخشی را داوطلب باید پرداخت کند.

هزینه‌ آموزش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی با منابع دولتی و پول داوطلبان تامین می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، با اتمام مصاحبه علمی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش،‌ نتایج به سازمان سنجش ارسال می‌شود تا این سازمان براساس سهم 70 درصدی آزمون و سهم 30 درصدی مصاحبه، نمره نهایی داوطلبان را اعلام کند.

    پس از اعلام نمرات نهایی داوطلبان از سوی سازمان سنجش، 5 هزار پذیرفته شده نهایی برای گزینش فراخوان می‌شوند و پس از اتمام فرآیند گزینش،‌ دوره آموزشی پذیرفته شدگان از نیمه‌های آذر شروع می‌شود.

    طبق اعلام مسئولان آموزش و پرورش، هزینه دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان از داوطلبان اخذ می‌شود اما میزان هزینه و سهم پرداختی از سوی داوطلبان، سؤال بسیاری از پذیرفته شدگان است.

    طبق برخی اخبار منتشر شده به نقل از محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، هزینه آموزش هر یک از دانشجویان پذیرفته شده در آزمون استخدامی در هر نیم سال حدود 6 الی 7 میلیون تومان است که بخشی از هزینه از افراد اخذ خواهد شد.

    علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش تسنیم که آیا هزینه‌ 7 میلیونی برای دوره‌های آموزشی از پذیرفته شدگان دریافت خواهد شد؟ گفت: ما رسماً رقمی را اعلام نکرده‌ایم وپس از پذیرش افراد این رقم را محاسبه کرده و اعلام می‌کنیم که هنوز این میزان مشخص نیست.

    نعمت الله موسی پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان نیز در این رابطه به تسنیم عنوان کرد:‌ هنوز میزان هزینه‌ای که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باید پرداخت کنند، مشخص نیست و این رقم تا هفته آینده نهایی می‌شود.

    وی افزود:‌میزان هزینه دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان براساس مواد آموزشی و تسهیلات رفاهی اعطا شده، مشخص خواهد. بخشی از این هزینه توسط وزارت آموزش و پرورش و از محل منابع دوره‌‌های ضمن خدمت تأمین می‌شود و بخشی از داوطبان اخذ خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی