عصر بازار

رئیس کمیته امداد مطرح کرد؛

پیشنهاد افزایش۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

عصر اعتبار- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از پیشنهاد ۲۰ درصدی افزایش حقوق مددجویان تحت پوشش در لایحه بودجه سال ۹۵ خبر داد و گفت: مذاکرات در این خصوص با دولت ادامه دارد.

پیشنهاد افزایش۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید پرویز فتاح در مورد افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افزود: صحبت‌هایی در این خصوص با دولت انجام شده و با توجه به اینکه بودجه سال 95 در حال تدوین است، با دولت برای افزایش مستمری مددجویان مذاکره خواهیم کرد.

    وی گفت:  از نظر ما هر چه مستمری بیشتر اضافه شود بهتر است، اما دولت ملاحظات بودجه‌ای و درآمد خاص خود را دارد.

    فتاح در مورد حداقل افزایش مستمری نیز اظهار داشت: ما پیشنهاد افزایش حداقل 20 درصدی را اعلام کرده‌ایم، اما بر اساس مشکلات اقتصادی دولت فکر نمی‌کنم قادر باشد این مبلغ را افزایش دهد و به اندازه سطح افزایش کل بودجه، دولت قادر خواهد بود مستمری را اضافه کند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد تسهیلات وام‌های اشتغالزایی نیز گفت: این تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخت نیز هستیم و با همکاری دولت و بانک ها امیدواریم امسال وضعیت وام‌های اشتغالزایی بهتر از سالهای قبل باشد.

    فتاح همچنین به طرح تفکیک وظایف کمیته امداد و بهزیستی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در مجلس در کمیسیون مورد نظر در حال بحث و بررسی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی