عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از استان خراسان رضوی

عصر اعتبار: دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، روز چهارشنبه ۴ آذرماه سال جاری با سفر به استان خراسان رضوی از شعب این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از استان خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهیدزاده در نخستین روز از این سفر کاری از شعبه بانک کشاورزی چناران و طرح نمونه کارخانه خوراک دام شرکت دردانه خراسان واقع در فاز دو شهرک صنعتی چناران بازدید کرد.

شایان ذکر است کارخانه خوراک دام شرکت دردانه خراسان با استفاده از 61 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده  و با ظرفیت تولید 80 تن در سال زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 35 نفر را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش ، دکتر شهید زاده همچنین از شعبه سروش مشهد بازدید و حمید شریعتی رئیس شعبه و کارکنان این شعبه را برای عملکرد برتر تشویق کرد.

این گزارش می افزاید افتتاح دو شعبه جدید التاسیس دکتر حسابی و دکتر شریعتی در مشهد مقدس از دیگر برنامه هایی بود که در روز نخست این سفر با حضور دکتر شهیدزاده اجرا شد.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی