عصر بازار

دیدار رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با مسئولین آموزش و پرورش تهران

عصر اعتبار- پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با باقری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و لونی رئیس اداره تعاون و رفاه، در محل دفتر کار خود دیدار کرد.

دیدار رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با مسئولین آموزش و پرورش تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پدرام در این دیدار ضمن معرفی خدمات و تشریح طرح های تسهیلاتی بیان داشت: آموزش و پرورش علاوه بر نتایج اجتماعی دارای آثار اقتصادی است و می تواند از طریق بهبود دانش نوین به منظور ارتقاء کیفیت نیروی کار و سطح تکنولوژی به رشد و توسعه کشور کمک نماید.

    وی افزود: بدون شک معلمان در شکل دهی، هدایت و کنترل افکار نیروی کار متخصص بسیار تاثیرگذار هستند و داشتن یک آموزش و پرورش توانمند در رشد اقتصادی جامعه موثر است.

    رئیس هیات مدیره بانک ادامه داد: با توجه به همین اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در بین نهادهای مختلف جامعه می توان آن را به عنوان مهمترین نهاد اثرگذار در تربیت و تامین نیروی انسانی دانست و معلم به عنوان مدرس و مربی می تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد.

    محسن پدرام تصریح کرد: از این رو پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و استفاده از خدمات نوین بانکداری اسلامی به منظور افزایش رفاه و ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان و کارکنان آموزش و پرورش موجب پیشرفت و ترقی دانش آموزان می شود.

    در این نشست صمیمی بر تقویت همکاری های دوجانبه و بررسی راهکارهای افزایش تعاملات فی مابین تاکید شد.

    شایان ذکر است، در این دیدار حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، احمد فرجی رییس شعبه کارگر جنوبی و آبسری رییس شعبه وزرت اقتصاد نیز حضور داشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی