عصر بازار

بیمه «ما» مفتخر به دریافت تندیس کیفیت و بهره‌وری شد

عصر اعتبار- شرکت بیمه «ما» در دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری موفق به کسب تندیس برتر کیفیت و بهره‌وری گردید.

بیمه «ما» مفتخر به دریافت تندیس کیفیت و بهره‌وری شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تندیس نشان برتر کیفیت و بهره‌وری به پاس خدمات رسانی شایسته، نوآوری در محصولات بیمه‌ای و تلاش در راستای تحقق اصول مشتری‌مداری  به مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه «ما» اعطا و توسط مشاور ایشان  علی فتاحی دریافت شد.

    بر اساس این گزارش، در این دوره  از کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری که با هدف تبادل نظرات علمی، پژوهشی و تجربی در قالب سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های تخصصی، ارائه تجارت برتر و مطالعات موردی در سازمان‌ها و دستیابی به دانش روز و شناخت متدولوژی‌های جدید برگزار  شد، بیش از  800 متخصص و مدیران عامل شرکت‌های برتر در حوزه های راهبری کیفیت و بهره‌وری حضور داشتند.

    گسترش شمول محورهای کیفیت و بهره‌وری، تعالی سازمانی، تعیین افق‌های آینده، آموزش، توسعه و تبادل دانش و تجارب در سازمان‌های پیشرو، فرهنگ سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریت، بررسی چالش‌های بهره وری در صنعت، تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد، اندازه‌گیری بهره‌وری و تعامل آن با مباحث کیفی در بنگاه‌های اقتصادی و نهایتا ارائه آخرین دستاوردهای ملی در زمینه‌های مدیریت کیفیت و بهره‌وری از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ بود.

    گفتنی است تندیس برتر دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری در راستای تحول در منابع انسانی، ارائه خدمات با استفاده از به روز ترین سیستم‌های فناوری اطلاعات و رعایت اصل مشتری‌مداری به شرکت بیمه «ما» اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی