عصر بازار

برای اولین بار در کشور….. بازیclass of life

بازی class of life، بیمه معلم را با نوجوانان و جوانان پیوند می‌زند

عصر اعتبار- بیمه معلم در راستای توسعه فرهنگ بیمه و به خصوص بیمه زندگی، بازی ویژه ای را برای نوجوانان و جوانان طراحی کرده است.

بازی class of life، بیمه معلم را با نوجوانان و جوانان پیوند می‌زند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بیمه معلم:   در مشاوره حرفه ای بیمه های زندگی با به کارگیری ابزار دانش مشاوره مالی و بیمه ای، با استفاده از تکنولوژی روز، ابزار بازی را در دستور کار مدیران خود قرار داده است.

    محمد ابراهیم تحسیری هدف از طراحی این بازی را اینگونه بیان کرد: تاثیرپذیری و استفاده نسل جدید از ابزار الکترونیک بسیار چشمگیر است.

    نسل امروز کنجکاوی بی حد و مرزی دارند و برای اینکه در آینده بتوانند خلاق، متفکر، منتقد و دارای بینش علمی باشند، باید طوری سازماندهی شوند که بتوانند از مسایل روز در قالب سرگرمی و بازی آگاه شوند.

     سعید گیوه چی: بازی class of life، تنها ابتدای راه است.

    مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم به عنوان بنیانگذار این طرح می‌گوید: فرهنگ سازی بیمه به خصوص بیمه زندگی با توجه به نام مقدس معلم که بر روی این شرکت است، از مهمترین اهداف طراحی این بازی است. بازی class of life که به این منظور طراحی شده، تنها ابتدای راه است و فازهای بعدی در دست اقدام و به اطلاع خواهد رسید.

    به گفته سعید گیوه چی راه اندازی مدرسه بیمه زندگی نیز در این بازی دنبال می‌شود، به طوری که با جمع‌آوری اطلاعات شرکت کنندگان در مسابقه، یک بانک اطلاعاتی مناسب برای انتخاب استعدادها در زمینه‌های مختلف بیمه ایجاد می‌شود.

    روابط عمومی بیمه معلم این شرکت با طراحی بازی کامپیوتری class of life به گروه نوجوانان و جوانان ورود کرده و بیمه معلم در راستای توسعه فرهنگ بیمه و به خصوص بیمه زندگی، بازی ویژه ای را برای نوجوانان و جوانان طراحی کرده است.

    خاطرنشان می‌سازد این بازی تحت سیستم عامل ویندوز و سیستم عامل اندروید قابلیت اجرا دارد. شروع بازی از آذر ماه سال جاری  میباشد و به مناسبت روز بیمه تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

    همچنین هر روز یک تبلت و هر هفته یک لپ تاپ طی قرعه کشی به برندگان اعطا خواهد شد.

    گفتنی است جوایز بزرگ شامل دو کمک هزینه سفر به کیش به مبلغ 50 میلیون ریال و یک جایزه نقدی 100 میلیون ریالی است.

    / برای اجرای بازی به این قسمت مراجعه فرمایید/

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو