عصر بازار

دکتر نتاج :

رمز موفقیت در بازار، عرضه محصولات جدید و جذب مشتریان بیشتر است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قوامین در نخستین سفر استانی خود در جمع مدیران و مسئولان بانک در استان سیستان و بلوچستان گفت : موفقیت بانک ها و بنگاه های اقتصادی وابسته به وضعیت بازار عرضه محصولات است و اگر محصولاتی در بازار ایجاد کنیم که مشتریان فراوانی خواهان آن باشد ،موفقیت ما تضمین خواهد شد .

رمز موفقیت در بازار، عرضه محصولات جدید و جذب مشتریان بیشتر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر نتاج ضمن بیان مطالب فوق  تاکید کرد: باید با رعایت مبانی اقتصادی و شرعی و اصول بانکداری اسلامی اطمینان را در مشتریان افزایش دهیم، امروز بانکداری اسلامی یک مدل کارآمد مالی و پولی است و تحقق آن یک مسئولیت بزرگ است .
    وی با تاکید بر لزوم بازار گرا بودن بنگاه های اقتصادی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی بانک در هر استان باید تابعی از شرایط اقتصادی آن استان باشد ، خاطر نشان کرد : در برنامه ریزی اقتصادی برای یک استان باید تمامی مسائل پیرامون اقتصاد را بشناسیم و سپس با تعامل و همکاری یکدیگر میلیون ها مشتری را عالمانه ، هوشیارانه و هوشمندانه به سمت خود مدیریت کنیم .
    مدیرعامل بانک قوامین در ادامه با بیان اینکه تداوم فعالیت بنگاه یکی از فرض های اساسی دربرنامه ریزی کلان است افزود: اگر            بنگاه های اقتصادی یا هر بنگاهی خدمات مفید به مشتریانش ارائه ندهد بقایش با تردید روبه روست و از صحنه حذف خواهد شد .
    وی در ادامه، بهره مندی از خرد جمعی را یکی از راهکارهای شناسایی مشکلات و مسائل هر سازمان دانست و بر رفع مشکلات نیز با تاکید بر خرد جمعی تاکید کرد .
    مدیرعامل بانک با اشاره به بحث کاهش چرخه عمر محصولات و نیز پتانسیل های محیطی موجود در یک استان گفت : لازم است همراه با تغییرات محیطی محصولات خود را نیز تغییر دهیم ، خصوصا در رفتار با مشتریان باید تنوعات بومی و منطقه یی لحاظ شود که این امر به دست همکاران حاضر در استان امکان پذیر خواهد بود .
    وی با اشاره به بحث رضایت مشتریان ادامه داد : مشتری که ناراضی از بانک خارج می شود در برخورد با دیگر مشتریان صدمات بسیاری را متوجه بانک می کند تا مشتری که راضی از بانک خارج می شود و لذا باید تلاش کنیم مشتریان ناراضی را کاهش دهیم .
    برپایه همین گزارش ؛در این همایش مهندس مطلق معاونت فناوری اطلاعات نیز ضمن تشریح برنامه های بانکداری الکترونیک در بانک سخنانی بر لزوم شناسایی و  نقطه یابی جهت جانمایی ATM (دستگاه خود پرداز ) و نقش کلیه همکاران در شعب و مدیریت استان ها در تحقق درست فرایند مذکور تاکید کرد.
    شایان ذکر است در همایش مذکور ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بر کنترل های داخلی برای مبارزه با تهدید های محیطی از کلیه همکاران برای تحقق این امر دعوت شد تا با اعمال علم و تحفض موضوع مذکور را در اولویت قرار دهند .
    این گزارش حاکیست دکتر نتاج و هیات همراه در سفر به استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و فرماندهی انتظامی استان دیدار و گفت و گو کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو