عصر بازار

وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا تصریح کرد؛

استقبال از همکاری ‌متقابل بانک شهر با شرکت‌های اسپانیایی

عصر اعتبار- وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا با اشاره به اهمیت اقدامات بانک شهر در حمایت از پروژه‌های شهری، از همکاری متقابل این بانک با شرکت‌های اسپانیایی در این حوزه استقبال کرد.

استقبال از همکاری ‌متقابل بانک شهر با شرکت‌های اسپانیایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، "خوزه مانوئل سوریا لوپز" وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا در دیدار با دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به عملکرد مثبت این بانک به ویژه در زمینه حمایت از پروژه‌‌های شهری مانند حمل و نقل و مترو، اظهار کرد: شرکت‌های اسپانیایی که با شرکت‌های تابعه بانک شهر همکاری دارند از حمایت کامل دولت اسپانیا به ویژه در زمینه‌های مالی برخوردار هستند.
    وی با اشاره به قدمت فرهنگی دو کشور ایران و اسپانیا و استقبال ایران از شرکت هتل‌های NH اسپانیا در حوزه سرمایه‌گذاری برای ساخت هتل، افزود: با توجه به پتانسیل‌ موجود طبیعی و میراث فرهنگی ایران، امیدواریم شاهد رشد صنعت گردشگری در همه حوزه‌ها باشیم و از آنجا که شرکت‌های اسپانیایی آماده صدور تجربیات خود به سایر کشورها هستند، ایران در این حوزه، برای اسپانیا بسیار ارزشمند است.
    لوپز در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت‌های اسپانیایی در زمینه‌های مختلف صنعتی تجربه دارند و می‌توانند این تجربه را به ویژه در حوزه حمل و نقل، مترو و هتل‌سازی در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار دهند.
    وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا در ادامه با اشاره به توافق‌های صورت گرفته میان شرکت‌های ایرانی و اسپانیایی، ابراز امیدواری کرد تا در دوره پساتحریم، سرمایه‌گذاران اسپانیایی بتوانند هر چه بهتر با شریک مطمئن خود مانند بانک شهر وارد بازار ایران شوند.
    همچنین در این دیدار، پورزرندی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، بر لزوم همکاری بیشتر این بانک با شرکت‌های اسپانیایی در حوزه صنعت و تکنولوژی تاکید کرد و خواستار گشایش خطوط فاینانس و انتقال دانش روز با توجه به نیروهای جوان ایرانی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی