عصر بازار

به دنبال استقبال گسترده مشتریان صورت گرفت

انجام بیش از ٢ میلیون تراکنش در روز توسط خودپردازهای بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​به دنبال استقبال گسترده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران میانگین روزانه تعداد تراکنش های انجام شده توسط دستگاههای خودپرداز این بانک از مرز ٢ میلیون تراکنش گذر کرد.

انجام بیش از ٢ میلیون تراکنش در روز توسط خودپردازهای بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش هزینه ها، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی بر روی دستگاههای خودپرداز را در اولویت قرارداده که این امر استقبال هموطنان را به همراه داشته به گونه ای که در خلال مهرماه سالجاری بیش از٦٤ میلیون و ٤٧٤ هزار تراکنش موفق مالی بر روی این دستگاهها انجام شده است.  بر اساس این گزارش هم اکنون افزون بر خدمات پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام مانده حساب، ارایه صورتحساب، خدماتی همچون: خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری، کمک به موسسات خیریه و اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این دستگاهها قابل ارایه می باشد.
    گفتنی است این بانک نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ٤ هزار و ٧٦٩دستگاه خودپرداز در سراسر کشور اقدام نموده که دستگاههای این بانک روزانه به طور متوسط حدود ٢ میلیون و ١٤٩ هزار تراکنش مالی مشتریان را که بخش عمده آن تراکنش ها شتابی می باشند را با موفقیت انجام دهند.
    شایان ذکر است بانک صادرات ایران با ٢٦۰۰ شعبه در سراسر کشور، ٣٨٧ هزار و ٥۰۰ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤٥٤ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی