عصر بازار

مدیر عامل بیمه «ما»

توسعه صنعت بیمه با آموزش بازاریابی نوین محقق می‌شود

عصر اعتبار- مدیر عامل بیمه «ما» در دیدار خود با علیرضا هادی مدیر عامل بیمه سرمد تاکید کرد :با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه ای و آموزش درست شاخصه‌های آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق نمائیم.

توسعه صنعت بیمه با آموزش بازاریابی نوین محقق می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیران عامل شرکت‌های"ما" و سرمد درنشستی با یکدیگر دیدار تبادل نظر و همفکری داشتند.

    بر اساس این گزارش، در این جلسه در خصوص شرکت‌های تازه تاسیس بیمه‌ای و برنامه خدمت رسانی سریع و کارشناسی به بیمه‌گذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.

    علیرضا هادی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه سرمد تاکید کرد : شرکت‌های بیمه تازه تاسیس با نوآوری در محصولات بیمه‌ای خود و تلاش در جهت گسترش فرهنگ بیمه پرتفوی مناسبی در بازار بالقوه بیمه کسب خواهند کرد.

    مدیر عامل بیمه «ما» نیز  گفت : درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه  با ورود شرکت‌های جدید به عرصه رقابت و توسعه کمی این صنعت ازیک سو وعدم اهتمام جدی در توسعه کیفی و فنی از سوی دیگر شرایط بازار را سخت تر از پیش نموده است.لذا ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیک‌های نوین در کسب و کار بیمه‌ای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیک‌های فنی و مدل‌های خدمات رسانی به بیمه گذاران بیش از پیش احساس می گردد.

    وی در ادامه افزود:شرکت‌های بیمه‌گر می‌بایست توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب آحاد جامعه به خرید بیمه‌نامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد می‌شود.

    صفدری اظهار داشت: دراین صورت اگر بازاریابی و کسب مهارت‌ها را یک تمرین حرفه ای بدانیم و به باز آموزی مهارت‌ها اهمیت دهیم نیمی ازراه را پیموده ایم.همچنین با نگاهی جدید به بازاریابی نوین بیمه‌ای و آموزش درست آن  می‌توانیم افزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت  را تحقق بخشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو