عصر بازار

در دیدار نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با مدیرعامل بانک بررسی شد:

ساماندهی ارائه خدمات بانکی به زائران اباعبداله الحسین(ع)در پایانه مرزی مهران

عصر اعتبار- دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با حضرت آیت اله لطفی نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام از جانمایی ۵ دستگاه خودپرداز در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه خبر داد.

ساماندهی ارائه خدمات بانکی به زائران اباعبداله الحسین(ع)در پایانه مرزی مهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی در این دیدار صمیمی بیان داشت: مراسم اربعین و راهپیمایی زائران حسینی تا کربلای معلی از بزرگترین رخدادهای عالم تشیع و اسلام می باشد و بانک قرض الحسنه مهر ایران با جانمایی 5 دستگاه خودپرداز سیار آمادگی کامل دارد تا بخشی از نیاز عزاداران سیدالشهدا (ع) به خدمات ریالی، از جمله دریافت و انتقال وجه نقد، انجام تراکنش های شتابی و پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن همراه را تامین نماید.

    وی افزود: این بانک با برپایی ایستگاه صلواتی در مرز مهران و پذیرایی از زائران حضرت ابا عبداله حسین (ع) و همچنین ارائه خدمات بانکی به عزاداران از ترویج فرهنگ اسلامی حمایت می کند.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خدمت به زائرین حسینی مایه سرافرازی و عزت است و امید این را داریم که با خدمات رسانی و انجام تمهیدات لازم، تردد عزاداران محترم اربعین حسینی بدون دغدغه صورت پذیرد.

    نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن روز اربعین حسینی گفت: اربعین روز زیارت حضرت سیدالشهداء است و این روز عزیز حادثه‌ی عاشورا را جاودانه کرده است.

    وی افزود: خوشبختانه مرز مهران در استان ایلام به علت امنیت و نزدیکی به عتبات عالیات نسبت به سایر استان های مرزی پذیرای جمعیت کثیری از زائران حسینی در ایام اربعین می باشد.

    حضرت آیت اله محمدنقی لطفی تصریح کرد: اجتماع بزرگ اربعین نماد اقتدار تشیع و فرهنگ شهادت است و ما در استان ایلام افتخار می‌کنیم که میزبان هزاران زائر هستیم.

    نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام ضمن تشکر از همکاری های مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پشتیبانی از فعالیتهای ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی در استقبال از زائران حسینی در این ایام بیان داشت: جانمایی دستگاه خودپرداز و سامانه های شتابی این بانک در کنار برپایی ایستگاه صلواتی، از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجتماع بزرگ اربعین است که شایسته تقدیر می باشد.
    شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مدیرعامل برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی