عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین :

توسعه خدمات درحوزه بانکداری الکترونیک و فن آوری اطلاعات یک ضرورت مهم ا ست

عصر اعتبار- دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین در جمع مدیران و کارکنان معاونت فناوری اطلاعات با بیان این که یکی از چالش های پیش روی اقتصاد دنیا و به تبع آن بانک ها در حوزه فناوری اطلاعات کاهش چرخه عمر محصولات ارائه شده در این بازار است بر رشد دانش فن آوری تاکید کرد و افزود : توسعه خدمات درحوزه بانکداری الکترونیک و فن آوری اطلاعات یک اصل مهم و ضروری است .

توسعه خدمات درحوزه بانکداری الکترونیک و فن آوری اطلاعات یک ضرورت مهم ا ست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر نتاج خاطرنشان کرد : در گذشته هر محصول با توجه به تغییرات تدریجی وبلند مدت عمر طولانی داشت اما اکنون در حوزه فناوری اطلاعات با هر چشم بر هم زدنی تغییرات ایجاد می شود و لذا سازمان ها باید همگام با این تغییرات پیش روند.
    وی با بیان اینکه امروزه نگاه به سازمان ها از حالت سنتی خارج شده و ناظران و ذی نفعان در انتظار ارائه خدمات در بالاترین سطح فناوری الکترونیک هستند، تصریح کرد: دست یابی به ساختار جدید در سازمان ها وابسته به دانش همکاران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و باید با تغییر رویه از سمت بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک حرکت کنیم.
    مدیرعامل بانک قوامین یادآور شد : محدود بودن زمانی که در اختیار هر سازمان برای هم سویی با تغییرات است و گام برداشتن در مسیری که بهبود کیفیت زندگی ذینفعان و سپرده گذاران را در پی داشته باشد از چالش های پیش روی سازمان هاست.
    دکتر نتاج با اشاره به چالش دیگر پیش روی سازمان ها و بویژه بانک ها خاطرنشان کرد: در حوزه واسطه گری وجوه بازدهی موسسسات پولی وبانکی با توجه به سیاستگذاری های موجود در کشور با مشکلاتی روبه رو شده است و برای گذر از این مشکلات باید به حوزه فناوری الکترونیک نگاه ویژه یی داشته باشیم.
    وی با تاکید بر اینکه چشم سهامداران به بانک است و سود آنان باید سر موعد پرداخت شود، ادامه داد: اگر مالکان وسهامداران دست از حمایت از بانک ها بر دارند تداوم حیات آنها با خطر رو به رو می شود .
    دکتر نتاج خطاب به همکاران در حوزه فناوری اطلاعات اظهارداشت: همکاران در دیگر بخش های سازمان نیازمند توسعه دانش در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی هستند و شما علاوه بر اینکه خود را مجهز به دانش روز در این حوزه می کنید باید سایر همکاران را نیز با زبانی قابل فهم آگاهی ببخشید.
    مدیرعامل بانک قوامین همکاران شاغل دراین حوزه را افسران فناوری اطلاعات و ارتباطات نامید و ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از دانش چند بعدی آنان بانک از بسترخدمات بانکداری الکترونیک بیشترین بهره برداری را داشته باشد.
    دکتر نتاج یاد آور شد : با نگاهی به کشورهای پیرامون متوجه فاصله های موجود در بحث فناوری اطلاعات  می شویم که کم کردن این فاصله ها و برطرف کردن آن یکی از وظایف همکاران دراین حوزه است و همه باید  با بهره مندی از دانش و توان خود ظرفیت های بالقوه موجود را به بالفعل تبدیل کنند .
    مدیرعامل بانک در پایان با اشاره به دوران پساتحریم و برقراری ارتباط با سایر کشورها بیان کرد: اکنون که شرایط برای برقراری ارتباط با سایر کشورها در حوزه اقتصادی فراهم شده است ؛ ما نیز باید از هنر برقراری ارتباط برخوردار باشیم چراکه تغییرات بسیار سریع رخ  می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی