عصر بازار

غبارروبی مزار شهدای بسیج با حضور مدیران عالی بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون باهدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای بسیج همراه با تعدادی از مدیران بانک در طرح غبارروبی مزار شهدای بسیج شرکت نمود .

غبارروبی مزار شهدای بسیج با حضور مدیران عالی بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم معنوی محمدعلی سهمانی طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج ، تکریم از شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی و خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولین و آحاد جامعه دانست و گفت: امنیت و آرامش امروز کشورنتیجه جان‌فشانی‌ها و حضور پررنگ بسیجیان و رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بود که از بین آنها عده بی‌شماری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ما باید قدردان آنها باشیم.
    گفتنی است کارکنان بانک توسعه تعاون با حضور در گلزار شهدای گمنام و شهید سید احمد پلارک ضمن اهداء تاج گل و ادای احترام به مقام شامخ آنان و قرائت فاتحه برای شادی روح امام خمینی(ره) ، مزار این شهداء را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
    شایان‌ذکر است در این مراسم معنوی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی بانک توسعه تعاون نیز حضور داشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی