عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شعب جمهوری و فردوسی شهر تهران

عصر اعتبار- در راستای افزایش تعامل سازمانی و هم‌اندیشی بین مدیران ستادی و کارکنان صف و همچنین باهدف بررسی فرآیند خدمات‌رسانی، محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه بهمن خادم عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک از شعب جمهوری و فردوسی در شهر تهران بازدید کردند

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شعب جمهوری و فردوسی شهر تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی بالا و مناسب محدوده خیابان‌های جمهوری و فردوسی شهر تهران تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که این مناطق به‌واسطه استقرار مراکز بزرگ اقتصادی و تولیدی دارا می‌باشند، این شعب می‌توانند نقش موثرتری را در اجرای استراتژی‌های توسعه‌ای این بانک داشته باشند.
    گفتنی است در این بازدید، گزارش عملکرد و چگونگی فرایند ارائه خدمات این شعب و نحوه برخورد کارکنان با مشتریان موردبررسی قرار گرفت و همچنین روسای شعب مذکور نیز نقطه نظرات و پیشنهادهای خود ، به‌منظور بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات بانکی در سطح شهر تهران را بیان کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی