عصر بازار

جزییات نقشه سرقت ناکام از طلا فروشی

عصر اعتبار- جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از وقوع یک سرقت نافرجام از طلافروشی در آق‌قلا خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی همدستان متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

جزییات نقشه سرقت ناکام از طلا فروشی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ علی‌اکبر جاویدان درباره جزییات عملیات دستگیری متهمان و ناکامی آنها برای سرقت از مغازه طلا فروشی گفت: ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز گذشته از طریق تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، وقوع یک سرقت از طلافروشی شهرستان آق‌قلا به پلیس، گزارش شد.

    وی ادامه داد: بلافاصله اکیپ فوریت‌های پلیسی 110 و در ادامه یگان امداد، پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان در محل حاضر و به پیگیری موضوع پرداختند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، سارقان که دو مرد و یک زن بودند، پس از ورود به طلافروشی با استفاده از افشانه، مانع هرگونه اقدامی از سوی صاحب مغازه شدند.

    سرهنگ جاویدان تاکید کرد: دو نفر از سارقان پس از مشاهده تجمع مردم در اطراف طلافروشی بلافاصله با وسیله نقلیه خود از محل متواری و فرد دیگر نیز پس از رها کردن طلاها وارد یکی از ساختمان‌های همجوار محل وقوع سرقت شد.

    وی اضافه کرد: با حضور سریع ماموران در محل حادثه و هماهنگی با مرجع قضائی، با بازرسی منازل و اماکن اطراف در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر شدند که در بازرسی از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کردند.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: ماموران در ادامه، با استفاده از امکانات تخصصی و تجهیزات لازم ساعاتی پس از وقوع سرقت، خودروی سارقان را شناسایی و موفق شدند یکی دیگر از متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

    به گفته وی، تلاش پلیس برای دستگیری دیگر همدست سارقان که یک خانم است، ادامه دارد.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان ضمن تقدیر از اقدام ضربتی پلیس در راستای دستگیری سارقان خشن و بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه، تاکید کرد: پلیس گلستان با اقتدار برابر اینگونه مجرمان ایستادگی خواهد کرد و بر هم‌ زنندگان نظم و امنیت باید بدانند که استان گلستان جولانگاه جنایات آنان نخواهد بود.

    سرهنگ جاویدان با اشاره به همکاری مردم در راستای دستگیری متهم تاکید کرد: اطلاع‌رسانی سریع وقوع سرقت از طریق مردم به پلیس یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در موفقیت ماموران در اجرای این عملیات مهم بوده است.

    وی  افزود: تقاضای پلیس از مردم این است که هنگام مواجهه با چنین مواردی بلافاصله موضوع را به پلیس 110 اطلاع داده و از هرگونه اقدام شتابزده خودداری کنند.

    جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: هنگام حضور ماموران پلیس در صحنه واقعه، توصیه می‌شود برای جلوگیری از هرگونه حادثه غیرمترقبه بستر لازم را جهت اقدامات تخصصی پلیس فراهم کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی