عصر بازار

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد:

صدور بیمه نامه تکمیلی طیور تخم گذار برای اولین بار در استان سمنان

عصر اعتبار- سمنان - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور بیمه نامه تکمیلی طیور تخم گذار برای اولین بار در استان خبر داد.

صدور بیمه نامه تکمیلی طیور تخم گذار برای اولین بار در استان سمنان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مصطفی شاه حسینی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: پیرو ابلاغ دستورالعمل اجرایی از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی مبنی بر صدور بیمه نامه تکمیلی طیور تخم گذار جلسه هماهنگی  برای  اجرایی کردن این طرح برگزار شد.

    وی با اشاره به اینکه در این جلسه مسئولان حوزه بهبود تولیدات دامی سازمان، بانک کشاورزی و مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی واحدهای مرغ تخم گذار استان حضور داشتند، گفت: در این نشست برای استفاده از مزایای این بیمه در جبران ضرر و زیان ناشی از خسارت وارده به بهره برداران این بخش تصمیم گیری  شد.

    معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: براساس تصمیمات جلسه و دستورالعمل های مربوطه  کلیه واحدهای مرغ  مادر گوشتی و تخمگذار تجاری می توانند نسبت به ارائه درخواست و پیگیری  برای صدور بیمه نامه تکمیلی واحد مرغداری خود به شعب بانک کشاورزی مراجعه و برای دریافت بیمه نامه  تکمیلی اقدام کنند.

    تولید  20 هزار تن  فرآورده دام و طیور در شهرستان آرادان

    مدیرجهادکشاورزی شهرستان آرادان نیز در این نشست از تولید سالانه بیش از 20هزار تن فرآورده دام و طیورشامل در این شهرستان خبر داد و گفت: هفت هزار و 700 تن شیر، سه هزار و 700 تن گوشت قرمز، سه هزار تن گوشت مرغ و پنج هزار و 700 تن تخم مرغ تولید شده است.

    مراد خادم افزود: در این راستا ماه گذشته نیز حدود یک هزار و 700 تن تولیدات دام و طیور در واحدهای فعال شهرستان آرادن تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

    وی در خاتمه، تولیدات واحدهای دام وطیور شهرستان در آبان ماه را شامل، 640 تن شیر، 315 تن گوشت قرمز، حدود250 تن گوشت مرغ و 482 تن تخم مرغ صنعتی و بومی اعلام کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو