عصر بازار

ارائه خدمات ارزی بانک شهر به زائران حسینی

عصر اعتبار- با نصب دستگاه‌های ATM و POS بانک شهر در خاک کربلا، امکان ارائه خدمات ارزی و دریافت دینار عراق برای زائران فراهم شد.

ارائه خدمات ارزی بانک شهر به زائران حسینی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس مسیح قائمیان با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی، 5دستگاه خودپرداز(ATM)  بانک شهر در خاک کربلا  با سیستم پرداخت ارزی نصب شده است.
    وی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق این دستگاه‌ها، با کارت‌های شتابی، دینار عراق را دریافت کنند.
    مدیرعامل شرکت توسعه , نوآوری شهر در ادامه اظهار کرد: همچنین تعدادی دستگاه کارتخوان(POS)  نیز  به این منظور پیش بینی شده است تا زائران بتوانند در خارج از مرز ایران، دینار عراق را دریافت کنند.
    قائمیان خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها در برخی هتل‌ها و مراکز فروش کربلا نصب شده است.
    بر این اساس، همچنین به همت بانک شهر و به مناسبت این ایام، برای زائرانی که پیاده این مسیر را طی می‌کنند، دو دستگاه خودپرداز سیار در دو نقطه "چذابه" و "شلمچه"، پیش‌بینی شده است.
    همچنین یک پیشخوان شهرنت نیز با قابلیت ارائه خدمات متنوع و مدرن بانکی به صورت 24ساعته و در تمام ایام هفته، در مرز مهران در نظر گرفته شده است که به این ترتیب خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه، دستگاه خوددریافت و خودپرداز، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت به شهروندان ارائه می‌شود و همچنین امکان ارتباط با شعبه مجازی بانک نیز فراهم است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی