عصر بازار

برگزاری نشست مشترک بانک توسعه تعاون و شرکت تعاونی فرآوری دانه‌های روغنی

عصر اعتبار- نشست مشترک بانک توسعه تعاون و شرکت تعاونی فرآوری دانه‌های روغنی ایران (فردا) به‌منظور شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هردو مجموعه جهت گسترش همکاری‌های فی‌مابین برگزار شد.

برگزاری نشست مشترک بانک توسعه تعاون و شرکت تعاونی فرآوری دانه‌های روغنی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدعلی سهمانی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون برگزاری این‌گونه جلسات هم‌اندیشی و نشست‌های مشترک با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی را مثبت ارزیابی کرد و افزود : شناسایی مشکلات  و نیازهای تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف و همچنین شناسایی ظرفیت‌های متقابل در جهت توسعه همکاری‌ها و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف  ازجمله سیاست‌های  بانک توسعه تعاون در برگزاری این نشست‌ها به شمار می‌آید.
    سهمانی افزود : شرکت تعاونی فرآوری دانه‌های روغنی به‌عنوان یکی از تعاونی‌های فعال و بزرگ در کشور سابقه درخشانی در خصوص تأمین نیاز کارخانه‌ها و شرکت‌های تعاونی فعال در حوزه روغن نباتی  کشور دارد و بانک توسعه تعاون نیز افتخار این را دارد  تا با ارائه خدمات مختلف  ریالی وارزی مناسب  به  این شرکت و سایر شرکت‌های تعاونی فعال در سراسر ایران ، در مسیر توسعه  تولید و اشتغال کشور گام‌های اساسی  بردارد   .
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به ظرفیت‌های مناسبی که بانک در حمایت از تعاونی‌ها از محل منابع داخلی  و  ظرفیت‌های صندوق توسعه ملی دارد خاطرنشان کرد : بانک توسعه تعاون آمادگی این را دارد تا در همه زمینه‌ها شامل ارزی ، ریالی ، اعتباری و از محل منابع داخلی و صندوق توسعه ملی تسهیلات  مناسبی  را به تعاونی‌های خوش‌حساب  جهت  خرید ماشین‌آلات و  توسعه  ظرفیت‌های کاری آنها  در قالب سرمایه در گردش  و یا  طرق دیگر  پرداخت نماید .
    در ادامه قبله‌ای مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری دانه‌های روغنی( فردا) با اعلام رضایت از نحوه خدمات‌رسانی  بانک  توسعه تعاون و تعامل مناسبی که  این بانک با شرکت‌های تعاونی  دارد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت تعاونی پرداخت و از گسترش همکاری‌ها با بانک توسعه تعاون استقبال نمود  .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی