عصر بازار

پورمختار مطرح کرد:

بابک زنجانی با وقت‌کشی راه به جایی نخواهد برد

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ارایه زمان به میلیاردر نفتی برای اتمام دفاعیات وی بوده و مبنی بر صحت گفته‌هایش ندارد.

بابک زنجانی با وقت‌کشی راه به جایی نخواهد برد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمدعلی پورمختار با اشاره به بررسی پرونده میلیاردر نفتی از سوی قوه‌قضاییه اظهار کرد: روند رسیدگی به این پرونده بدون وقفه درجریان بوده و خوشبختانه قاضی به تمامی زاویای آن احاطه دارد.

    نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس‌ نهم، با تاکید بر اینکه بدهی‌های این میلیاردر نفتی مسلم و مسجل بوده و خود وی نیز به آنها اقرار رسمی کرده به خانه‌ملت گفت: درباره پرونده میلیاردر نفتی و اتهامات وارده به وی مستندات بسیاری وجود دارد. وقت‌کشی از سوی این متهم نفتی راه به جایی نخواهد برد و دفاعیات مطرح شده از سوی وی برای وقت‌کشی بوده که این موضوع از دید قاضی پرونده دورنمانده است.درصورتی که اثبات شود وی از دولت طلبکار است،امکان تهاتر با بدهی وی وجود دارد.

    وی با اشاره به اشراف کافی قاضی به پرونده تاکید کرد: ارایه زمان به میلیاردر نفتی برای اتمام دفاعیات وی بوده و مبنی بر صحت گفته‌هایش نیست.پس از اتمام دفاعیات وی حکم عادلانه درباره این متهم صادر خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی