عصر بازار

اﻣﻀﺎی ﺗﻔﺎهم نامه همکاری بانک پارسیان ﺑﺎ بیمه ساچه ایتالیا

عصر اعتبار- معاون بین الملل بانک پارسیان از امضای تفاهم نامه همکاری در رابطه با ایجاد ﺧﻄﻮط اﻋﺘﺒﺎریﮐﻮﺗﺎه ﻣﺪت توسطﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ دولتی ﺳﺎﭼﻪ اﯾﺘﺎﻟﯿﺎ و بانک پارسیان خبر داد.

اﻣﻀﺎی ﺗﻔﺎهم نامه همکاری بانک پارسیان ﺑﺎ بیمه ساچه ایتالیا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این تفاهم نامه خارج از ضمانت نامه وزارت امور اقتصاد و دارایی ایران و صرفاً با بانک های پارسیان، سامان و پاسارگاد از میان سایر بانک های ایرانی و بصورت جداگانه امضا شد.
    به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، منصور تفضلی معاون بین الملل بانک پارسیان امضای این تفاهم نامه را با  بیمه ساچه ﻓﺮﺻت مناسبی ﺑﺮای توسعه روابط بانکی بین بانک پارسیان و بانک های ایتالیایی دانست و ضمن اعلام آمادگی بانک پارسیان برای توسعه روابط با بانک های ایتالیایی، گفت : ﺣﻀﻮر هیات ﻋﺎﻟﯽ رﺗﺒﺔ اﯾﺘﺎﻟﯿﺎﯾﯽ در اﯾﺮان ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ زﻣﯿﻨﻪ ﺳﺎز ﺷﺮوع همکاری های اﻗﺘﺼﺎدی و ﺑﺎﻧﮑﯽ در دوران ﭘﺴﺎ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺑﺎﺷﺪ.
    عقد این تفاهم نامه در حاشیه نشست هیات ایتالیایی بامقامات بانک مرکزی ج.ا.ا و نمایندگان سایر بانکهای ایرانی انجام شد.
    تفضلی اﺑﺮاز اﻣﯿﺪواریﮐﺮد ﭘﺲ از اﺟﺮاﯾﯽ ﺷﺪن ﺑﺮﺟﺎم، همکاری و گسترش رواﺑﻂ ﺑﯿﻦ بانک پارسیان و بانک های ایتالیایی بیشتر ﺷﻮد.
    همچنین در این نشست که برخی از مسئولان بانک های کشور نیز حضور داشتند؛ مذاکرات دو جانبه ای بین مدیران بانک های ایتالیایی و ایرانی به منظور گسترش همکاری ها در آینده صورت گرفت.
    در دیدار هیات ایتالیایی با مقامات بانک مرکزی ج.ا.ا و نیز مسئولین بانک های کشورمان  که با حضور آقایان کامیاب، معاون ارزی، تهرانفر معاون نظارتی و چند تن از مسئولان این بانک و همچنین آقایان کارلو کالندو قائم مقام وزیر توسعه اقتصادی، مائورو کانسیاتوری سفیر ایتالیا در ایران، گایدا روزا رییس کمیته امور بین‌الملل انجمن بانکی ایتالیا و جیووانی کاستالانتا رییس هایت مدیره بیمه ساچه و شماری چند از مقامات بانک های ایتالیایی برگزار شد، گسترش روابط اقتصادی و بانکی تهران و رم مورد تاکید قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو