عصر بازار

معاون استاندار مازندران تصریح کرد:

استفاده از ظرفیت بانک شهر در پروژه‌های کلان مازندران

عصر اعتبار- معاون استاندار مازندران با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر در پروژه‌های کلان شهری، از ایجاد زمینه استفاده همه شهرداری‌های این استان از موقعیت این بانک در آینده خبر داد.

استفاده از ظرفیت بانک شهر در پروژه‌های کلان مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی نبیان با تاکید بر اهمیت استفاده بهینه از ظرفیت‌های اعتباری بانک شهر در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های استان گفت: باید مدیریت شهری را با نگاه تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان هدایت کرد.
    وی با اشاره به وجود 58شهرداری در استان مازندران و تاکید بر استفاده حداکثری از این فرصت، افزود: با این اقدام، سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش و مدت اجرای آن کاهش می‌یابد و در این تعامل، منافع مردم مازندران تامین خواهد شد.
    معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: باید مدیریت شهری را با نگاه تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان و کشور هماهنگ کرد.
    نبیان با بیان این ‌که در مرحله نخست برخی پروژه‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری برای بهره‌گیری از ظرفیت بانک شهر از سوی شهرداری‌های استان به این بانک اعلام شده است، گفت: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک، زمینه استفاده تمامی شهرداری‌های استان را از این موقعیت فراهم آوریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی