عصر بازار

برگزاری مسابقه عکس ویژه اربعین در بانک دی

عصر اعتبار- بانک دی با هدف بزرگداشت کنگره عظیم اربعین سال ۹۴ یک دوره مسابقه عکاسی با عنوان "در وادی عشق" برگزار کرده و به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا می‌کند.

برگزاری مسابقه عکس ویژه اربعین در بانک دی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ابراهیم صفرلکی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه اربعین طی سال‌های اخیر و حضور 25 میلیونی زائران حسینی در مراسم امسال که نشانه عشق و علاقه مردم نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) است از برگزاری یک دوره مسابقه عکاسی به همین مناسبت خبر داد.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی اظهار کرد: آنچه در راهپیمایی اربعین امسال در نقاط مرزی ایران به ویژه مهران و چزابه و شلمچه به نمایش درآمد نشانه اوج محبت به اهل بیت(ع)، خلوص، پاکی، نجابت، عزت، احترام، شخصیت، اخلاق حسنه، وحدت، همدلی، همزبانی، خدمت صادقانه و در کل تبلور صفات فاضله هم وطنان به خصوص مرزداران بود.

    وی با بیان اینکه با وجود مشکلات زیرساختی در شهرهای مرزی، از یک و نیم میلیون زائر به خوبی پذیرایی شد، افزود: در آن سوی مرز نیز شیعیان مخلص مولا امیرالمومنین(ع) در پذیرایی بی نظیری آغوش بر روی بیش از 25 میلیون زائر حسینی گشودند و صحنه‌هایی سرشار از عشق و همدلی را به نمایش گذاشتند؛ صحنه‌هایی که نه در قالب بیان و کلام قابل وصف است و نه هیچ لنز و تصویری قادر به ثبت همه آن خوبی‌هاست.

    صفرلکی ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد قطعا حماسه‌ای حسینی در ادامه حماسه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله(ع) بود که ان‌شاءالله هم مورد پذیرش حضرت حق قرار گیرد و هم هر یک از ما به نوبه خود در نشر و وصف آن کوشا باشیم. امید است صاحبان قلم و بیان همانند خلوصی صداقت مردم در معرفی و یادگار گذاشتن این واقعه عظیم، پیش قدم باشند.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی با اشاره به اینکه کارکنان بانک دی برای ادای احترام و پاسداشت زائران در مرز مهران با برپایی ایستگاه صلواتی خدمت رسان آنها بودند، از برگزاری مسابقه عکسی در این زمینه خبر داد و گفت: با هدف به یادگار گذاشتن صحنه‌های عشق به اهل بیت پیامبر(ص) و حادثه عاشورا مسابقه عکسی با عنوان "در وادی عشق" در دو بخش آزاد و ویژه برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه شرایط شرکت در این مسابقه در سایت بانک دی به نشانی www.day24.ir  اعلام شده است، انعکاس جلوه‌های ایثار و همدلی در راهپیمایی اربعین حسینی، معرفی جلوه‌های هنری عشق و ارادت مردمی به سالار شهیدان و ثبت لحظه‌های ماندگار این راهپیمایی عظیم و پر شور را از اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

    به گفته وی موضوعات بخش ویژه شامل جوانان و اربعین، نماز و اربعین و خدمت رسانی و همدلی است و در بخش آزاد نیز هموطنان می‌توانند آثار ارزشمند خود را برای حضور در مسابقه ارسال کنند.

    مهلت ارسال عکس به این مسابقه تا پایان ماه صفر (21 آذر ماه) بوده که پس از داوری نتایج مسابقه و برندگان آن در هفته‌های پس از آن اعلام می‌شود.

    لازم به یادآوری است که ایستگاه صلواتی محبان الزهرا(س) تا بازگشت کلیه زائران در مرز مهران خدمت رسان هم وطنان عزیر خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو