عصر بازار

معاون وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

زمان صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان تا پایان ماه جاری برای برخی استان‌ها به‌صورت آزمایشی خبر داد و گفت: این طرح طی یک تا دوماه آینده برای سایر فرهنگیان نیز اجرا خواهد شد.

زمان صدور تک‌کارت‌های سرمایه فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد بطحایی درباره آخرین وضعیت صدور تک کارت‌های سرمایه فرهنگیان، اظهار کرد: تک کارت فرهنگیان به صورت آزمایشی تا پایان ماه جاری برای برخی استان‌ها صادر می‌شود.

    وی افزود: محدودیت تک کارت‌ها در فیلدهای شخصی افراد است. زیرا این کارت‌ها،‌ کارت‌های بانکی هم هستند و باید ملاحظات امنیتی بانک‌ها را هم بر روی آن لحاظ کرد. از سوی دیگر دریافت اطلاعات شخصی افراد کار را به درازا کشانده است.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور تک‌کارت‌های سرمایه تا پایان ماه جاری برای برخی استان‌ها خبر داد و گفت: این طرح طی یک تا دوماه آینده برای سایر فرهنگیان اجرا خواهد شد.

    معاون آموزش و پرورش

    سی ام شهریورماه امسال بطحایی از تک کارت سرمایه فرهنگیان رونمایی کرد و درباره آن گفته بود: به این کارت چند منظوره به تدریج خدماتی اضافه خواهد شد که امکان اول کارت شناسایی و پرسنلی برای فرهنگیان است. به تدریج خدماتی چون کارت بانکی،‌ کارت تردد، کارت بلیت، کارت بیمه، کارت خدمات رفاهی و کارت تخفیف و عضویت در باشگاه مشتریان نیز به این کارت اضافه می‌شود. البته کارکرد شناسایی این کارت برای همه فرهنگیان، اجباری است اما بهرمندی از سایر خدمات و امکانات آن چون کارت بانکی اختیاری است؛ هرچند تسهیلات عمومی به فرهنگیان چون وام از طریق این کارت ارائه می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی