عصر بازار

تقدیر رئیس همایش بیمه و توسعه از مدیرعامل شرکت بیمه معلم

عصر اعتبار- رئیس بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با ارائه تقدیرنامه و تندیس از مدیرعامل شرکت بیمه معلم تقدیر کرد.

تقدیر رئیس همایش بیمه و توسعه از مدیرعامل شرکت بیمه معلم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در متن تقدیرنامه دکتر امیر صفری خطاب به  جناب آقای محمد ابراهیم تحسیری آمده است: با استعانت و لطف حق تعالی و در سایه همبستگی و انسجام خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور، توفیق برگزاری بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با موضوع «توانگری مالی و توانمندی مدیریتی در شرکت های بیمه؛ الزامات و چالش ها» در سالی که با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است به دست آمد.

    بدون تردید رهاورد این همایش که هر بار با تجارب گران سنگ همراه می شود، حاصل تعاملات اثربخش شرکت های بیمه با دست اندرکاران برگزاری این همایش در روز ملی بیمه است.

    ضمن ارج نهادن به این تعاملات و همکاری ها و انتظار تقویت و تداوم آن لازم می دانم مراتب تقدیر صمیمانه خود را از آن شرکت محترم ابراز نمایم.

    باشد که بهره گیری از آموزه های علمی، پژوهشی و آموزشی این همایش بزرگ زمینه ساز توانگری مالی و توانمندی مدیریتی شرکت های بیمه و در یک کلام ارتقای جایگاه صنعت بیمه کشور باشد.

    بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه روز 14 آذرماه 1394 در مرکز همایش های برج میلاد تهران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، رئیس دفتر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  ، جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت های بیمه برگزار شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی