عصر بازار

معاون حقوقی سازمان تأمین اجتماعی:

تامین اجتماعی ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان هزینه کرده است

عصر اعتبار- معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی، گفت: این سازمان ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان بدون دریافت کمک از دولت، هزینه کرده است.

تامین اجتماعی ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان هزینه کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عبدالرحمن تاج الدین افزود: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین تولید کننده درمان در کشور بعد از وزارت بهداشت، است.

    وی اظهار داشت: این نهاد خدمت رسان رضایت نسبی 40 میلیون نفر را تاکنون کسب کرده است و در طرح تحول نظام سلامت نیز مشارکت می کند.

    تاج الدین همچنین به تجهیز منابع به ارزش 4 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: این سازمان علاوه بر این، هزار میلیارد تومان در بخش درمان بدون دریافت کمک از دولت، هزینه کرده است.

    معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هیچ کارگاهی در استان سمنان به دلیل بدهی به تامین اجتماعی تعطیل نشده است، گفت : در شرایط رکود ، این سازمان با افتخار تجهیز منابع کرده است به طوری که در سال 93 به اندازه یک دهه گذشته در بخش درمان تجهیز کرده ایم.

    تاج الدین اظهار داشت: در بیمارستان تأمین اجتماعی شفا سمنان یک دستگاه سی تی اسکن جدید و بخش دیالیز آن راه اندازی شده است.

    علیرضا احمدزاده مشاور اجرایی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی به بیش از 40 میلیون نفر  در کشور خدمات ارائه می کند.

    احمدزاده با بیان اینکه 10 درصد تخت ها که حدود 10هزار تخت را شامل می شود متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، افزود: این سازمان 280 درمانگاه سرپایی دارد که به مردم خدمات ارائه می کند.

    وی اظهار داشت : در 6 ماه اول سال جاری بیش از 26 میلیون بار به پزشکان این سازمان مراجعه شده است و 49هزار نفر بستری و 26 هزار نفر جراحی شدند و تلاش این است که خدمات را در سطح بالا ارائه دهیم.

    احمدزاده افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی گرمسار قبل از این خدمات روزانه به شهروندان ارائه می کرد که اکنون با تامین تجهیزات بیشتر شبانه روزی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو