عصر بازار

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و مجمع فوق العاده بانک قوامین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و هم چنین مجمع عمومی فوق العاده بانک قوامین به منظور تغییر در اساس نامه بانک و نیز انتخاب اعضای هیات مدیره با حضور ۵۳ در صد از سهامداران در موسسه فرهنگی ورزشی پاس قوامین برگزار شد .

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده و مجمع فوق العاده بانک قوامین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک درجمع مدیران و سهامداران با اشاره به استراتژی جدید در بانک گفت : توسعه خدمات درحوزه بانکداری الکترونیک که به حصول درآمدهای غیر مشاع می انجامد و هم چنین توجه به بحث اقتصاد خانواده و پرداخت وام های خرد در این حوزه از برنامه های اساسی بانک است.
    وی با تاکید براینکه در بازار کنونی سرمایه دیگر نمی توان از طریق واسطه گری در وجوه  درآمد چندانی کسب کرد افزود : بهره مندی از خدمات الکترونیک بانکی در این شرایط به نفع سرمایه گذاران و سهامداران است .
    وی همچنین در بحث واسطه گری وجوه تصریح کرد : به طور دفعی نمی توان این بخش از فعالیت های بانک را کاهش داد بلکه باید به طور تدریجی این امر صورت گیرد .
    دکتر نتاج با اشاره به علت تغییر در اساسنامه بانک به منظور کاهش تعداد نفرات هیات مدیره از هفت نفر به پنج نفر خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در تصمیم گیری ها و هم چنین مشکلات پیش روی، تایید صلاحیت اعضای هیات مدیره از طرف بانک مرکزی این موضوع مطرح شده است .
    لازم به ذکر است ؛ در پایان مجمع پس از رای گیری از حاضران در خصوص کاهش تعداد اعضای هیات مدیره آقایان غلامحسن تقی نتاج ، حسین علایی ، علی ابدالی ، علی طوسی و امیر حسین عباسی از طرف سهامداران به عنوان اعضای جدید هیات مدیره بانک قوامین انتخاب شدند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی