عصر بازار

مدیرکل روابط عمومی وزارت کار:

نقص سامانه اعتراض یارانه به زودی مرتفع می شود

عصر اعتبار- مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در روزهای آینده نقص فنی ایجاد شده در سامانه ثبت اعتراض حذف یارانه برطرف خواهد شد.

نقص سامانه اعتراض یارانه به زودی مرتفع می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدرضا قرائتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد اختلال سامانه ثبت اعتراض حذف یارانه‌بگیران اظهار داشت: طبق آخرین گزارش طی چند روز گذشته اختلالی در سامانه مربوطه ایجاد شده که با پیگیری‌های فنی به احتمال زیاد طی چند روز آینده مشکل برطرف خواهد شد.

    مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نمی توان زمان دقیق برای رفع نقص سامانه ارائه داد افزود: مسئولان فنی سامانه به دنبال رفع مشکل بوده و این نقص به زودی برطرف خواهد بود.

    به گزارش فارس، سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه نقدی موسوم به www.yaraneh10.ir از هفته گذشته با اختلال روبه‌رو بوده و حذف‌شدگان نمی‌توانند اعتراض خود را نسبت به این موضوع ثبت کنند. در حال حاضر تنها کانال ارتباطی حذف‌ شدگان این سایت بوده که همچنان با اختلال روبه‌رو است.

    براین اساس 9 آذر ماه این سامانه با مشکل مواجه شده و با گذشت 6 روز همچنان اختلال برطرف نشده است.

    این سامانه برای استعلام وضعیت، علاوه بر شماره ملی سرپرست خانوار و شماره حساب نیاز به تأیید یک تصویر امنیتی دارد که این تصویر طی روزها گذشته با مشکل مواجه شده و هنوز فرایند آن اصلاح نشده است.

    پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 20 درصد از حذف شدگان نسبت به قطع یارانه خود اعتراض کرده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی