عصر بازار

نشست مدیران ارشد بانک ایران زمین با مسئولان بانک ABB ارمنستان

عصر اعتبار- جلسه مشترک مدیران ارشد بانک ایران زمین با مدیرعامل وهیات همراه بانک ABB ارمنستان با هدف آغاز همکاری‌های مشترک، برگزار شد.

نشست مدیران ارشد بانک ایران زمین با مسئولان بانک ABB ارمنستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ایران زمین با هیاتی از بانک ABB ارمنستان در ساختمان مرکزی بانک ایران زمین صورت گرفت، دو طرف در خصوص راههای همکاری مشترک به بحث و گفت و گو پرداختند.
    سید محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین در ابتدای این دیدار ضمن خوش‌آمد گویی به این هیات با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط بین المللی بین بانکها، گفت: برقراری روابط بانکی در سطح بین المللی می‌تواند تاثیر زیادی در روند تجارت و اقتصاد و روابط بین کشورها داشته باشد.
    دکتر محمدرضا امیرحسنخانی ضمن اعلام خیرمقدم از حضور این هیات در بانک ایران زمین، گفت: بین دو کشور مشترکات زیادی وجود دارد که می‌تواند زمینه ساز همکاری های دوجانبه قرار بگیرد.
    وی افزود: ما همکاری خود را با بانک ABB با ایجاد صرافی آغاز کردیم و یقیناً بعد از رفع تحریم‌ها این روابط در سطح گسترده‌تری ادامه خواهد یافت.
    نماینده بانک ABB ضمن ابراز خرسندی از این دیدار  به تشریح شرایط بانک و دلایل برقراری ارتباط دوجانبه با بانک ایران زمین پرداخت و گفت: ثبات کشور ایران، روابط حسنه دو کشور، وابستگی‌های تاریخی، اعتماد متقابل و جمعیت ارامنه‌ای که در ایران حضور دارند از مهمترین دلایل ارائه پیشنهاد همکاری ما به این بانک است.
    وی با بیان اینکه بانک ABB از سایر بانکهای ایران نیز پیشنهاداتی برای همکاری داشته است تصریح کرد: ما جلساتی را با سایر بانکهای ایران برگزار خواهیم نمود، اما همکاری ما با آنها مطمئناً از طریق بانک ایران زمین و با عاملیت این بانک صورت خواهد گرفت.
    ایشان در ادامه از اعلام آمادگی این بانک برای تاسیس یک شعبه در ایروان که به ایرانیان و پزشکان ایرانی خدمات بانکی و ارزی ارائه کند خبر داد.
    وی با اشاره به این نکته که مراودات دو کشور به لحاظ بازرگانی و توریستی بسیار زیاد است اما یک شکاف بزرگ از لحاظ بانکی بین ایران و ارمنستان وجود دارد عنوان داشت:  همکاری نزدیک بانک ایران زمین و بانک ABB می‌تواند ضمن پر نمودن این شکاف خدمات مناسبی به بخش‌ها مختلف دو کشور ارائه کنند.
    همچنین آقایان صمیمی و کاشف در رابطه با همکاری دوجانبه در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و نیرو گفت و گوهای جامعی را با هیات بانک ABB انجام دادند.
    در خاتمه این دیدار دو طرف توافق نمودند بزودی جلساتی را در سطح کارگروه های مختلف تشکیل و تفاهم نامه‌هایی جهت همکاری منعقد کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو