عصر بازار

مجید صفدری در نشست مدیران ارشد بانک ملت و مدیران بیمه« ما» ؛

مشاوره دقیق به مشتریان از ملزومات فروش بیمه‌نامه است

عصر اعتبار- نخستین نشست هم اندیشی مدیران مشتریان بانک ملت و مدیران ارشد بیمه «ما» با هدف بررسی ظرفیت‌های همکاری‌های بانک-بیمه برگزار شد.

مشاوره دقیق به مشتریان از ملزومات فروش بیمه‌نامه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست  مهندس مجید صفدری مدیرعامل،  امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش، مجید فیضی معاون فنی، مجید بنویدی معاون اجرائی  بیمه «ما» و محمود اخلاقی معاون مدیر عامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی به بیان نکات مهمی در خصوص رویکرد این شرکت در همکاری با مجموعه بانک ملت و نیازهای برقراری و حفظ ارتباط موثر بانک و بیمه پرداختند.

    بر اساس این گزارش، مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» ضمن معرفی مدیران ارشد این شرکت اظهار داشت : بیمه‌نامه یک کالای فروختنی است که فروش آن با سایر کالاها تفاوت دارد. زیرا بیمه‌نامه یک کالای ناملموس و پیچیده است و فروش آن نیاز به مهارت، تخصص و دانش فنی بیمه‌ ، بازاریابی مدرن ، دانش مذاکره و مشاوره دارد .  همچنین جهت ورود به بازار بالقوه بیمه، فروش مشاوره‌ای و تعاملی از ملزومات اساسی می باشد.

    وی در ادامه افزود : همان گونه که بانک ملت یک مجموعه مشتری محور است و به بازاریابی مدرن اعتقاد جدی دارد . ما نیز  مشتری مداری را در مجموعه بیمه «ما» نهادینه خواهیم کرد و از مشاوران خبره بازاریابی بهره می‌گیریم.

    مدیر عامل بیمه «ما» در خصوص خدمات بانک – بیمه گفت : امروزه دنیا به سمت سوپر مارکت های مالی و فروش متقاطع ( cross selling) پیش رفته است. با ایجاد فروش متقاطع می توان برای مشتری ایجاد ارزش نمود .  و تمام تلاش ما در بخش بانک- بیمه توجه به فروش متقاطع با رعایت تمامی جوانب و جنبه های آن است .

    وی در پایان تاکید کرد : نام «ما» مسئولیتی بزرگ برای این مجموعه به همراه دارد . این نام مفهوم مدیریت مشارکتی را در خود جای داده است . تفکر ما شدن یک تفکر مدیریتی است.  آقای راسل ایکاف یکی از اساتید بزرگ در سال 1919 گفته است که یک سیستم به شرطی درست عمل خواهد کرد که تمامی اجزای آن با هم درست عمل کنند و این نکته ای است که در بیمه «ما» به آن اهتمام جدی داشته ایم .


    همچنین در بخش دیگری از این نشست امیرحسین قربانی معاون توسعه و شبکه فروش بیمه «ما» از تلاش در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه،  نقش بیش تر در راستای ارزش آفرینی برای تمامی ذی نفعان، طراحی و ارائه طرح‌های نوین بیمه‌ای ، تلاش در راستای استفاده بهینه تر از فناوری های نوین اطلاعاتی ، توسعه و گسترش شبکه فروش شرکت در سطح کشور از طریق تاسیس و راه اندازی شعب، اعطای نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور توسعه فروش بیمه به صورت غیر مستقیم و پذیرش و ایفای نقش مشاوره بیمه برای مشتریان به عنوان مهم ترین اهداف این شرکت نام برد.

    وی در ادامه در خصوص رویکرد بیمه «ما» در همکاری با مجموعه بانک ملت گفت : یکی از مهم ترین اولویت های ما در این خصوص ، هم ترازی در اهداف استراتژیک بوده است به این معنی که اهداف و چشم انداز خود را همسو با بانک ملت تعیین کرده ایم و تمامی فعالیت های ما در راستای جلب رضایت سهامداران است.  تعهد و تمرکز بر روابط اجتماعی طولانی مدت، دستیابی به اهداف بانکداری جامع، برقراری ارتباط موثر با مشتریان، طراحی محصول برای رفع نیازهای بیمه گذاران و نیز بازاریابی خلاق و موثر از دیگر رویکرد‌های مهم بیمه «ما» هستند .


    معاون مدیر عامل بانک ملت در امور بانکداری شرکتی نیز ضمن استقبال از برگزاری چنین نشست‌هایی از مدیران مشتریان بانک به عنوان نقطه مهم تعامل و ارتباط یاد کرد و گفت : هدفگذاری همکاری با بانکداری شرکتی بانک ملت می تواند در جلب مشتریان این بانک سهم به سزائی داشته باشد و در افزایش پرتفوی و هم افزایی خدمات مشترک بانک – بیمه موثر واقع شود.

    وی در ادامه افزود: در این راستا مدیران مشتریان بزرگ تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد که بیمه‌نامه‌های این مشتریان از طریق شرکت بیمه «ما» صادر شود و در جلسات بازاریابی خود از مدیران فروش شرکت بیمه «ما» دعوت و استفاده خواهند نمود.

    اخلاقی در پایان ضمن تاکید بر توجه به برنامه عملیاتی بانک ملت گفت: در برنامه عملیاتی بانک ملت فروش بیمه نامه به عنوان یک شاخص مهم در نظر گرفته شده است که در این راستا همسویی بیمه «ما» با  برنامه عملیاتی بانک ملت اهمیت اساسی دارد .

    گفتنی است در پایان این نشست مدیران مشتریان  به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص خدمات بانک – بیمه  و نیازهای مشتریان بانک ملت در همین راستا پرداختند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی