عصر بازار

اهداء لوح تقدیر و تندیس همایش بیمه و توسعه به مدیرعامل بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- لوح تقدیر و تندیس بیست‌ودومین همایش ملی و هشتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به مدیرعامل بیمه‌کوثر اهداء شد.

اهداء لوح تقدیر و تندیس همایش بیمه و توسعه به مدیرعامل بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در متن لوح یادشده که به امضاء امیر صفری، رئیس بیست‌ودومین همایش ملی و هشتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه و سرپرست پژوهشکده بیمه رسید، خطاب به عبدالرسول عطایی، مدیرعامل بیمه‌کوثر آمده است:

    با استعانت و لطف حق‌تعالی و در سایه همبستگی و انسجام خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور، توفیق برگزاری بیست‌ودومین همایش ملی و هشتمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع "توانگری مالی و توانمندی مدیریتی در شرکت‌های بیمه؛ الزامات و چالش‌ها" در سالی که با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" نامگذاری شده است، به‌دست آمد. بدون تردید رهاورد این همایش که هر بار با تجارب گرانسنگ همراه می‌شود حاصل تعاملات اثربخش شرکت‌های بیمه با دست‌اندرکاران برگزاری این همایش در روز ملی بیمه است.

    ضمن ارج نهادن به این تعاملات و همکاری‌ها و انتظار تقویت و تداوم آن لازم می‌دانم مراتب تقدیر صمیمانه خود را از آن شرکت محترم ابراز نمایم. باشد که بهره‌گیری از آموزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی این همایش بزرگ زمینه‌ساز توانگری مالی و توانمندی مدیریتی شرکت‌های بیمه و در یک نگاه ارتقای جایگاه صنعت بیمه کشور باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی