عصر بازار

کشف ۱۰۰هزار یورو پول نقد، روان روی رودخانه‌ای در اتریش

عصر اعتبار- پلیس اتریش، دنبال کشف معمایی عجیب است؛ چگونه بیش از ۱۰۰ هزار یورو پول نقد که شامل ۱۰۰ و ۵۰۰ یورویی بود،‌ سرگردان در رودخانه ای می رفت؟

کشف ۱۰۰هزار یورو پول نقد، روان روی رودخانه‌ای در اتریش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از خبرآنلاین، به گفته سخنگوی پلیس اتریش تحقیقات تا الان نشان می دهد که در این منطقه هیچ اثر جرمی پیدا نشده که چنین پولی گم شده باشد.

    به نوشته یک روزنامه اتریشی مردی جوان این گنج را پیدا کرده است؛ او سپس خود را به داخل رودخانه انداخت تا آن را بدست آورد. شاهدان این صحنه فکر کردند او قصد خودکشی دارد و به پلیس خبر دادند. اکنون این مرد از این پول ها برای خودش سهم می خواهد.

    سخنگوی پلیس در این رابطه گفت: آن پسر گفت می خواست پول را برای پلیس بیاورد، اما سوال این است؛ آیا پسر پول را پیدا کرد یا پلیس؟!

    در اتریش هر کس که پولی را پیدا کند و آن را برای پلیس بیاورد، حق دارد 5 تا 10 درصد این پول را بگیرد و حتی اگر بعد یک سال صاحب قانونی پول پیدا نشود تمام پول به پیداکننده داده می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی