عصر بازار

افزایش ۳ درصدی دستمزد کارگران آمریکایی در سال ۲۰۱۶

عصر اعتبار- کارگران آمریکایی در ابتدای سال ۲۰۱۶، شاهد رشد ۳ درصدی دستمزدها خواهند بود و میزان افزایش دستمزدها در انگلیس ۲.۵ درصد تعیین شده است.

افزایش ۳ درصدی دستمزد کارگران آمریکایی در سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، نتایج یک مطالعه علمی نشان داد در حالی که تورم پایین ارزش واقعی افزایش دستمزدها را به بالاترین رقم در سه سال اخیر رسانده، اقتصاد جهانی که روند رشد آن کند شده، از تقویت تقاضا برای مصرف در سال آینده منتفع خواهد شد.
    نتایج مطالعه جدید موسسه کورن فری هی نشان می دهد، افت قیمت نفت موجب کاهش شدید نرخ تورم شده و به همین دلیل پیش بینی می شود ارزش واقعی دستمزدها در سطح جهان در سال 2016 به طور متوسط 2.5 درصد افزایش یابد.
    بنجامین فراست، عضو موسسه هی که مسئول بخش آمارهای مربوط به میزان دستمزدهاست گفت، رشد اسمی 4.9 درصدی میزان دستمزدها در 24 هزار شرکت و سازمان در سراسر جهان مطابق با روند افزایش های سال های اخیر بوده است. اما کاهش نرخ تورم موجب شده تا پول بیشتری به جیب مصرف کنندگان در نقاط مختلف جهان برود.
    بر اساس این مطالعه، کارگران آمریکایی در ابتدای سال 2016، شاهد رشد 3 درصدی دستمزدها خواهند بود که با توجه به پیش بینی تورم سالانه حدودا 0.3 درصدی در این کشور، این به معنای افزایش 2.7 درصدی ارزش واقعی افزایش دستمزدهای کارگران آمریکایی است.
    در انگلیس، رشد 2.5 درصدی دستمزدها و پیش بینی تورم تنها 0.2 درصدی بدان معناست که کارگران انگلیسی شاهد رشدی بیشتر ارزش دستمزدها نسبت به متوسط رشد 2 درصدی پیش بینی شده برای دستمزدها در کشورهای غرب اروپا خواهند بود.
    این مطالعه از اطلاعات به دست آمده از شرکت ها و سازمان های موجود در 110 کشور جهان انجام شده است.
    انتظار می رود بیشترین افزایش در دستمزدهای واقعی از نظر منطقه ای در آسیا اتفاق بیافتد، جایی که کارگران احتمالا شاهد افزایش 6.3 درصدی دستمزدها در سال 2016 خواهند بود. این گزارش حاکی است در اقتصادهای آسیایی به رغم افت رشد اقتصادی، تقاضا برای کارگران ماهر افزایش یافته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  (ززhttp://https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو