عصر بازار

دردیدارمسوولان بیمه ایران با نمایندگان بیمه‌ای عراق مطرح شد

مشارکت ایران در بازار بیمه‌ای عراق

عصر اعتبار- مسوولان بیمه ایران با نمایندگان شرکت‌های بیمه دولتی العراقیه و البادیه این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کردند که در این دیدار نمایندگان شرکت های بیمه ای عراق در دیدار با مسوولان بیمه ایراخواستار مشارکت بیمه ایران در بازار بیمه ای کشور عراق در رشته های بیمه ای اشخاص،اموال،مهندسی و مسوولیت،آتش سوزی،حمل و نقل و باربری،کشتی و هواپیما شدند.

مشارکت ایران در بازار بیمه‌ای عراق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، معاون اتکایی و امور بین الملل بیمه ایران در این ارتباط گفت: بازار بیمه ای عراق بازار بکر و دست نخورده ای است و بیمه ایران با توجه به توانگری بالای مالی،تخصص و دانش فنی کارشناسان و سرآمدی درمنطقه می تواند به این کشور خدمات بیمه ای مناسب ارائه دهد.

    بهمن لامعی با بیان اینکه نمایندگان شرکت های بیمه ای عراق همچنین خواستار استفاده از تجربیات بیمه ایران درتوسعه فرهنگ بیمه ای در این کشور شدند،افزود: عراق نزدیک به 30 میلیون جمعیت دارد، اما هنوز بهره مندی از خدمات بیمه ای دراین کشور فراگیر نشده و ضریب نفوذ بیمه دراین کشور پایین است.

    وی افزود: درهمین رابطه برنامه های خود را به طرف عراقی ارائه کردیم که مورد موافقت قرارگرفت. همچنین به منظور فعالیت بیمه ایران درعراق مقرر شد طرف عراقی مجوزهای لازم را از بیمه مرکزی این کشور اخذ کند.

    معاون اتکایی و بین الملل بیمه ایران با اشاره اینکه سیاست دولت تدبیر و امید افزایش توسعه روابط با کشورهای همسایه و مسلمان است، ادامه داد: سالانه بیش از چهارمیلیون اتباع آن کشور برای زیارت از امکان متبرکه،موضوع گردشگری ودرمان به ایران سفر می کنند که باید از این پتانسیل به نحوه مطلوب استفاده شود درهمین رابطه افزایش سطح تعاملات بیمه‌ای با شرکت‌های عراقی درراستای این سیاست دردستور کار ما قرار گرفت.

    به گفته وی این درحالی است که همه ساله تعداد زیادی از زائران ایرانی که به این کشور سفر می کنند تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه ایران قراردارند.

    بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه ایران، وی اضافه کرد:همچنین تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی نیز با مشارکت طرف های عراقی درحال کمک به بازسازی این کشور هستند بر همین اساس حضور ما در این کشور لازم و ضروری است.

    لامعی درباره توانمندی‌های شرکت‌های بیمه ای عراقی نیز گفت: این شرکت ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امکانات مناسبی دراین کشور دارند و مقرر شد در صورت تبادل تفاهمنامه بیمه ای، بیمه ایران ازاین امکانات به منظور صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت درکشور عراق استفاده کند.

    وی اضافه کرد: همچنین با مسوولان شرکت های بیمه ای عراق درزمینه آموزشی به تفاهم رسیده و مقرر شد بیمه ایران دراین کشوردوره های آموزش بیمه ای برگزار و کارکنان و کارشناسان بیمه ای عراق را با آخرین دستاوردهای صنعت بیمه آشنا کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی