عصر بازار

مدیرعامل بانک دی:

روابط عمومی بانک دی در مسیر سرآمدی قرار دارد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی با تقدیر از فعالیت‌هایی که در روابط عمومی بانک انجام می‌شود، اظهار کرد: همکاران ما در اداره کل روابط عمومی دلسوزانه در تلاش هستند و گواهی می‌دهم که این بخش در مسیر سرآمدی قرار دارد.

روابط عمومی بانک دی در مسیر سرآمدی قرار دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع‌زاده در جمع همیاران روابط عمومی تصریح کرد: یکی از جایگاه‌هایی که برای ما بسیار مهم است، تقویت سرآمدی روابط عمومی و مسئولیت‌هایی است که بر عهده این بخش قرار دارد و می‌توان این جایگاه را با تلاش جمعی در سازمان ارتقاء داد.

    وی افزود: روابط عمومی با همکاری شما می‌تواند در ارائه یک تصویر زنده، با نشاط، فعال، موثر، خلاق و مبتکر از بانک موثر باشد و مجموعه را به گونه‌ای ترسیم کند که فضای مناسب و مثبتی در ذهن همه همکاران نقش ببندد. همیاران روابط عمومی هم با توزیع جغرافیایی مناسبی که دارند به هم‌پیوستگی و گسترش ارتباطات مناسب در بانک کمک کنند تا انرژی مثبت در کل مجموعه بانک منتشر شود.

    مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه اکنون در همه واحدها و معاونت‌های بانک برنامه‌ها و فعالیت‌های مهمی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: وقتی فضای ذهنی مثبتی در بین کارکنان وجود داشته باشد و آنها منشا انرژی مثبت باشند این نشاط سازمانی به مشتریان نیز منتقل شده و همه از آن بهره خواهند گرفت.

    شفیع‌زاده با بیان اینکه بانک دی جوان است و امیدواری زیادی به انجام تحول از سوی نیروهای جوان و توانمند خود دارد، گفت: هر چند انتظار می‌رود کارهای بزرگ را بانک‌های بزرگ و با قدمت انجام دهند اما با وجود احترامی که برای این بانک‌ها داریم معتقدیم که منشاء بسیاری از تحولات در سیستم بانکی جوانان بوده‌اند چرا که آنها از قید و بندهای دست و پا گیر دورند و راحت‌تر می‌توانند منشا پیشرفت باشند.

    وی همیار روابط عمومی بودن را یک مسئولیت داوطلبانه دانست و ادامه داد: موفقیت بانک متعلق به شماست و این شما هستید که آینده آن را می‌سازید، بالنده می‌کنید و در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهید. امروز برآورد ما از وضعیت کلی بانک رضایت‌بخش است هر چند ممکن است کاستی‌ها و یا مشکلاتی وجود داشته باشد که طبیعی است اما در مجموع معدل و روند گزارش‌ها نشان می‌دهد که فعالیت‌های بانک رو به رشد بوده و مناسب ارزیابی می‌شود. ما هم امیدواریم این مسیر با توان شماها تداوم یابد.

    در ادامه این مراسم ابراهیم صفرلکی ـ مدیرکل روابط عمومی بانک دی ـ با تقدیر از همراهی و همکاری همیاران شعب و ستاد با روابط عمومی به بیان کارکردهای حرفه‌ای روابط عمومی در سازمان‌ها پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که در یکی دو سال اخیر صورت گرفته اکنون شبکه‌ای از همکاران با عنوان همیار دور هم جمع شده‌اند که به جرات می‌توان گفت بزرگترین و قوی‌ترین شبکه ارتباطی در مجموعه بانک دی است.

    وی یکی از مسئولیت‌های مهمی که بر عهده همیاران قرار گرفته است را برقراری ارتباط موثر با همکاران دانست و افزود: همیاران باید با ایجاد بستر مناسب ارتباطی هم کارکنان حوزه خود را در جریان اطلاع‌رسانی‌های بانک قرار دهند و هم زمینه را برای جلب رضایت مشتریان ایجاد کنند.

    صفرلکی با اشاره به اهمیت حضور همیاران در شعب بانک تصریح کرد: با انتقال اخبار خوب، عملکرد مثبت و ارتباط صحیح با مشتری فضای مثبت شکل گرفته تقویت می‌شود و ضمن اینکه شعبه آکنده از انرژی مثبت می‌شود، مشتری هم حس خوبی را تجربه خواهد کرد.

    در ادامه این مراسم جمشید قزوینیان ـ رییس اداره تبلیغات ـ و محسن مهدی‌زاده ـ رییس اداره خدمات نوین ـ به تشریح کمپین «هرکجا هستم باشم» پرداختند. این کمپین که سامانه هوشمند خدمات مالی بانک دی را معرفی می‌کند هم اکنون از طرق رسانه‌ها، فضای محیطی و شعب بانک دی در معرض دید مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    تشریح برنامه‌های ارتباطی بانک دی، شرح وظایف همیاران و ارائه نتایج نظرسنجی رضایت مشتریان از دیگر برنامه‌های این نشست بود که از سوی احسان بیگی ـ رییس اداره ارتباطات ـ و بهاره اسلام و علی‌رضا پورصمد همکاران روابط عمومی ارائه شد.

    در پایان این نشست نیز علاوه بر تقدیر از همیارانی که در ارائه پیشنهادها و همکاری با روابط عمومی نقش موثر داشتند، حکم مسئولیت همیاران شعب استان تهران و ستاد مرکزی به آنها اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی