عصر بازار

معافیت مالیاتی با خرید بیمه عمر

عصر اعتبار- ساکنان ۳۱ شهر در چین با خرید بیمه عمر از آغاز سال جدید معاف از مالیات خواهند شد.

معافیت مالیاتی با خرید بیمه عمر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری شانگهای، در پی تصمیمات مسئولان برای ارتقای صنعت بیمه چین شهروندان چینی با خرید بیمه عمر از اول ژانویه سال آتی معاف از مالیات خواهند شد.

    طبق بیانیه کمسیون بیمه چین شهروندان شهرهای بزرگی چون شانگهای، پکن و... با پرداخت حداکثر 200 یوان (31 دلار) در ماه برای خدمات بیمه عمر از طرح آزمایشی معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

    گفته می شود در این طرح افرادی با درآمد ماهانه 5200 یوان تا هشت هزار یوان قادر خواهند بود تا 20 درصد از مالیات بر درآمد خود را با خرید بیمه عمر پس انداز کنند.

    این طرح پیشنهادی کمیسیون بیمه چین برای رشد صنعت بیمه شامل تمامی شاغلین است و پوشش اضافی خدمات چون پوشش بیماری های سخت و جراحت های حاصل از حادثه را نیز در بر می گیرد.

    پیش بینی می شود بر اساس این طرح درآمد کل حاصل از فروش بیمه عمر با خرید تنها 10 درصد از کارکنان چینی به 14 میلیارد یوان برسد.

    این در حالی است که چندی پیش انجمن بیمه چین شاخص توسعه چین را 109.1 درصد در سال 2014 اعلام کرد که نشان دهنده رشد پایدار صنعت بیمه در جمهوری چین است.

    از این رو به نظر می رسد طبق گزارشات انجمن بیمه چین که میزان درآمد بازار بیمه چین را از بیمه اتومبیل 70 درصد در سال گذشته اعلام کرده بود، در مقایسه با میزان عایدی بازارهای پیشرفته بیمه آمریکا و آلمان که سهم بیمه نامه های خودروشان 25 درصد است، ضرورت تنوع سازی در خدمات بیمه در چین با طرح خرید بیمه عمر عملی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی