عصر بازار

تا پایان آذرماه جاری

تسهیلات ازدواج بانک مهر ایران پرداخت می شود

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تسهیلات ازدواج تمامی زوج هایی که از پارسال در سطح ۵۵۰ شعبه این بانک ثبت نام کرده بودند تا پایان آذرماه جاری پرداخت می شود.

تسهیلات ازدواج بانک مهر ایران پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مصطفی پرتوافکنان روز سه شنبه در آیین بازگشایی شعبه امام خمینی(ره) بانک قرض الحسنه مهر ایران در اراک افزود: مبلغ این تسهیلات برای هر زوج جوان متقاضی معادل 30 میلیون ریال است.
    وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه رویکرد اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران است، بیان کرد: هم اکنون سرمایه این بانک در همه نقاط کشور بیش از 41 هزار میلیارد ریال است.
    عضو هیات مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: صدور کارت های مغناطیسی آنی، تجهیز همه شعب به دستگاه های کارتخوان و دستگاه پست، امکان استفاده از سامانه های تلفن بانک، اس ام اس بانک و پایا از مهمترین خدمات شعب بانک مهر ایران در استان مرکزی است.
    پرتوافکنان افزود: تا کنون یک هزار و 204 میلیارد ریال تسهیلات از سوی این بانک، به شهروندان نقاط مختلف استان مرکزی از طریق 22 شعبه دایر پرداخت شده است که عمده این تسهیلات در بخش های مختلف ازدواج، اشتغال، خرید مسکن و خودرو بوده است.
    وی ادامه داد: از زمان استقرار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان مرکزی 767 میلیارد ریال از شهروندان این استان جذب شده است که این بانک حدود دو برابر آن تسهیلات پرداخت کرده است.
    وی در خصوص تسهیلات اشتغالزایی نیز گفت: این تسهیلات در سه بخش حمایت از شرکت های بزرگ و مادر، شرکت های متوسط و کسب و کار کوچک تدوین شده است که تسهیلات بخش سوم به میزان 150 میلیون ریال و با معرفی یکی از ادارات کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پرداخت می شود.
    رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی نیز در این آئین گفت: فرهنگ قرض الحسنه به عنوان یک ارزش باید در جامعه گسترش یابد.
    حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی پور افزود: نمی توان حل همه مشکلات را از دولت انتظار داشت و مردم می توانند با سپرده گذاری هر چند کم در بانک ها، در سامان دادن شرایط جوانان نقش مهمی ایفا کنند.
    بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال در 22 آذرماه سال 1386 از بانک مرکزی ایران مجوز رسمی فعالیت گرفته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی