عصر بازار

بیمه معلم اعلام کرد

بیمه حوادث دانش اموزی برای تمام فصول سال

عصر اعتبار- طرح قراردادی که میان شرکت بیمه معلم با وزارت آموزش و پرورش امضا شده است، همه دانش آموزان در طول سال تحصیلی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته اند.

بیمه حوادث دانش اموزی برای تمام فصول سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  روابط عمومی شرکت بیمه معلم، براساس این قرارداد کلیه دانش آموزان از اول مهر ماه سال جاری تا 31 شهریور سال آینده در هر ساعت از شبانه روز دچار هر حادثه ای شوند میتوانند از شرکت بیمه معلم غرامت و یا خسارت دریافت کنند.

    دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه، هنرستانی ها، دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی، دانشجویان مراکز تربیت معلم، سرباز معلم ها، نوآموزان مهد کودک‌های تحت پوشش آموزش و پرورش، دانش آموزانی که در طرح آموزش از راه دور تحصیل می‌کنند، دانش آموزان مدارس شبانه و کارکنان آموزش و پرورش و خانواده های آنها در صورت تمایل تحت پوشش این بیمه نامه هستند.

    حق بیمه این قرارداد برای یک سال 7500 تومان است، اما دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیازی به پرداخت حق بیمه ندارند و به صورت رایگان تحت پوشش قرار می گیرند.

    غرامت فوت ناشی از حادثه در این قرارداد 7 میلیون تومان، غرامت نقص عضو دائم و کلی تا سقف 100 میلیون تومان، هزینه درمان سرپایی ناشی از حادثه تا سقف 1٫5 میلیون تومان به ازای هر حادثه و هزینه درمانی اعمال جراحی ناشی از بیماری مستلزم بستری شدن در بیمارستان تا سقف 600 هزار تومان است.

    در این قرارداد پیش بینی شده که اگر حادثه ای در داخل مدرسه و یا اماکن متعلق به آموزش و پرورش و همچنین اردوهای اموزشی و اردوهای کاروانهای راهیان نور اتفاق بیافتد که منجر به نقص عضو و یا فوت بیمه شدگان شود، غرامت نقص عضو و فوت آنان تا حد دیه کامل قابل پرداخت است.

    در هنگام وقوع هر یک از حوادث مشمول قرارداد بیمه شده می بایست ضمن مراجعه به مدرسه محل تحصیل مدارک و مستندات هزینه را به همراه فرم شماره 5 که توسط مدرسه تکمیل می شود به نماینده شرکت مستقر در اداره آموزش و پرورش مربوطه تحویل دهد تا پس از ارسال به شعبه هزینه های فرد در سقف تعهدات قرارداد از طریق حواله بانکی به فرد خسارت دیده پرداخت شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی