عصر بازار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

ایرانیان مقیم خارج از بیمه سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند

عصر اعتبار- رئیس سازمان تامین اجتماعی از ایرانیان مقیم خارج از کشور خواست ضمن ارتباط با این سازمان و تکمیل اطلاعات و پرداختن حق بیمه خود، از تسهیلات و مزایای بیمه ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.

ایرانیان مقیم خارج از بیمه سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سیدتقی نوربخش روز چهارشنبه در حاشیه دیدار از بیست ویکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در جمع خبرنگاران افزود: سازمان تامین اجتماعی، اداره کل اتباع خارجی را تشکیل داده که یکی از اهداف اصلی آن بیمه کردن و ایجاد تسهیلات برای ایرانیان در سراسر جهان است.
    وی ضمن درخواست از هموطنان مقیم سایر نقاط جهان برای ایجاد ارتباط بیشتر با سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هموطنان باید با مراجعه به سامانه سازمان و تشکیل پرونده و یا تکمیل مدارک خود نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کنند تا بتوانند از مزایای در نظر گرفته شده آن بهره مند شوند.
    نوربخش افزود: ایرانیانی که در کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و خانواده های آنان در داخل کشور ساکن بوده نیز می توانند با مراجعه به سازمان تامین اجتماعی مزایای این سازمان را برای خانواده های خود برقرار کنند.
    رییس سازمان تامین اجتماعی، راهبردی ترین برنامه این سازمان را نهضت «آی تی» - IT - (کامپیوتری کردن) دانست و گفت: تامین اجتماعی به دلیل دسترسی به اطلاعات هویتی، اقتصادی و درمانی بخش بزرگی از جمعیت ایران، راهی جز الکترونیکی شدن ندارد.
    وی تامین اجتماعی را سازمانی خدمات رسان دانست که باید بر اساس اطلاعات مراجعه کنندگان هم تصمیم گیری و هم تصمیم سازی کند.
    نوربخش افزود: تصمیمات این سازمان 40 میلیون نفر از جمعیت کشور را متاثر از خود می سازد و ناگزیر باید الکترونیکی باشد تا دقت تصمیمات آن افزایش یابد.
    وی الکترونیکی شدن همه بخش های سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه های متعددی به این منظور طراحی و در حال انجام است و تبدیل اطلاعات به دانش سازمانی مهمترین هدف در الکترونیکی کردن خواهد بود.
    بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوت و تجارت الکترونیکی از 23 تا 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی