عصر بازار

واحدهای مسکونی نازی‌آباد چند می‌ارزند؟

عصر اعتبار- با توجه به فایل‌های فروش منازل مسکونی در محله نازی‌آباد، ارزان‌ترین واحد در این محله با قیمت هر متر مربع دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و گران‌ترین با قیمت هر مترمربع پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحدهای مسکونی نازی‌آباد چند می‌ارزند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، نازی‌آباد از سمت شمال با محله جوادیه، از سمت غرب با محله خانی‌آباد نو، از سمت جنوب با محله یاغچی‌آباد و از سمت شرق با محله‌های خزانه و علی‌آباد شمالی همسایه است.

    بر اساس برخی منابع، بیش از 70 میدان در این محله وجود دارد و از نگاه برخی از اهالی تهران این محله را می‌توان یکی از محله‌های با ساکنان تقریبا مرفه جنوب تهران دانست.

    به گزارش اقتصادنیوز، در میان فایل‌های فروش واحدهای مسکونی موجود در محله نازی‌آباد، گران‌ترین منزل مسکونی در این محله مربوط به واحدی 180متری و نوساز است که با قیمت هر متر مربع پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد و ارزان‌ترین نیز مربوط به واحدی 60متری و 30 سال ساخت است که با قیمت هر متر مربع دو میلیون و 250 هزار تومان آگهی شده که قیمت هر یک از این واحدها به ترتیب 900 و 135 میلیون تومان گزارش شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی