عصر بازار

نرم‌افزار جامع وصول مطالبات(نجوم) در بانک دی رونمایی شد

عصر اعتبار- نرم‌افزار جامع وصول مطالبات(نجوم) در بانک دی طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک دی رونمایی شد.

نرم‌افزار جامع وصول مطالبات(نجوم) در بانک دی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این نرم‌افزار در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در جهت اقتصاد مقاومتی و با هدف پیشبرد اهداف بانک دی، کاهش میزان مطالبات، افزایش سهم از بازار پولی کشور، افزایش ضریب تکاثری پول و تحقق مدیریت سیستم های اطلاعاتی (MIS) طرحی و به مرحله اجرا درآمده است.

    در این زمینه دکتر شاپور زارعی ـ عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی ـ اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بانک و گسترش صنعت بانکداری الکترونیک با بهره‌گیری از تیمی باتجربه "نرم افزار جامع وصول مطالبات (نجوم)" که نرم‌افزاری با قابلیت‌های بیشتر و بسیار کارآمدتر نسبت به موارد مشابه است، طراحی شد.

    وی با اشاره به اینکه طی دوره طراحی جلسات متعدد تخصصی با کارشناسان شرکت‌های زیرساخت نرم افزاری برگزار شد، تصریح کرد: به جهت هم فکری، نیازسنجی و استفاده از ایده‌های راهبردی، بیش از 10 جلسه تخصصی با سایر معاونت‌های بانک اعم از حقوقی، امور شعب، اعتبارات و بازاریابی، طرح و توسعه و روابط عمومی برگزار شد.

    به گفته  دکتر زارعی در طراحی و کد نویسی این نرم افزار از جدیدترین فن‌آوری‌های برنامه نویسی استفاده شده و همچنین به جهت افزایش امنیت و User Friendly شدن، طراحی آن به صورت Single Page انجام شده است.

    معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با بیان اینکه در این نرم‌افزار 16 خدمت طراحی شده است، درباره ویژگی‌های آن اظهار کرد: ارسال خودکار پیامک قبل و در روز سررسید برای اطلاع مشتریان، ارسال پیامک تشکر پس از پرداخت به موقع اقساط و نیز امکان اعمال تغییرات مبتنی بر سیاست‌گذاری‌های بانک به جهت صددرصد بومی بودن آن از جمله ویژ‌گی‌های این نرم‌افزار است.

    به گفته وی همچنین می‌توان به قابلیت‌های دیگری از جمله نمایش سریع اطلاعات مشتری برای تماس سریع، امکان ثبت اقدامات صورت گرفته بر روی پرونده‌های تسهیلاتی، تولید اتوماتیک اخطارهای کتبی، گزارش‌های متنوع از آمار پیامک‌های ارسال شده و دسترسی سریع به اطلاعات ضامنین پرونده برای تماس اشاره کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی