عصر بازار

با موافقت نمایندگان،

اساسنامه مرکز منطقه‌ای همکاری دستگاه‌های مبارزه با فساد به تصویب رسید

عصر اعتبار- با موافقت نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس لایحه اساسنامه مرکز منطقه‌ای همکاری دستگاه‌های مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اقتصادی (اکو) به تصویب رسید.

اساسنامه مرکز منطقه‌ای همکاری دستگاه‌های مبارزه با فساد به تصویب رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نمایندگان در جلسه علنی مجلس و با پیشنهاد کمیسیون حقوقی و قضایی لایحه‌ای را به تصویب رساندند که به موجب آن دستگاه‌های مبارزه با فساد کشورهای عضو همکاری‌های اقتصادی اکو در زمینه مبارزه با فساد همکاری‌هایی را انجام خواهند داد.

    این لایحه با توجه به ارتقای لزوم همکار‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای مبارزه با فساد و ضرورت هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با این امر در کشورهای مختلف از طریق راه‌اندازی مرکز منطقه‌ای و ارائه الگویی موفق در سطح منطقه در زمینه مبارزه با فساد به تصویب مجلس رسید.

    کلیه کشورهای عضو اکو می‌توانند به عضویت مرکز منطقه‌ای همکاری دستگاه‌های مبارزه با فساد درآیند و به شرط تایید مجمع این مرکز منطقه، کشورهای دیگر نیز می‌توانند به عنوان ناظر در این سازمان مشارکت کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی