عصر بازار

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان کردستان بانک توسعه تعاون برگزار شد

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور بهمن خادم عضو هیأت مدیره بانک ، مدیران ستادی و جمعی از روسای شعب بانک توسعه تعاون از خدمات امیر محمدپناه تقدیر شد و مسعود کسانی به سمت مدیر اداره شعب استان کردستان منصوب گردید.

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان کردستان بانک توسعه تعاون برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بهمن خادم عضو هیأت مدیره بانک ، در این مراسم با تأکید بر اهمیت اهداف بلند مدت بانک توسعه تعاون، گفت: ایجاد اشتغال یکی از نیازهای مردم کردستان است و کمک به اشتغال کمک به نهادهای اجتماعی این استان می باشد. وی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق تر بتوان خدمات بهتری به مردم غیور این استان ارائه نماییم واین یکی از وظایف و برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون است .

    عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در بخش دیگری از سخنان خود، استفاده از تمام ظرفیت های انسانی جهت شناسایی بازارهای جدید و توسعه جامعه هدف و نیز توجه به ترکیب منابع استان و افزایش آنها را از دیگر برنامه های بانک  دانست .

    خادم یکی از مزیت های بانک را نیروهای جوان و تحصیلکرده دانست و افزود: نیروهای انسانی با حرکت منسجم و فعالیت های تیمی می توانند در ارتقائ جایگاه بانک نقش بسزایی  داشته باشند.

    در ادامه جلسه مسعود کسانی مدیر اداره شعب استان گفت:  دقت، سرعت، اخلاق مداری، مشتری مداری، رضایت مداری از برنامه های اصلی بانک است.  وی ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه های استان افزود: باید خدمات کمی و کیفی و مشاوره ای را به مشتریان بانک افزایش دهیم و همچنین درآمد شعب را با استفاده از برنامه ها و ظرفیت های متفاوت ارتقاء بخشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی