عصر بازار

برگزاری ۱۶۵هزار ساعت آموزش برای کارکنان بانک شهر

عصر اعتبار- معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی، از ۱۶۵هزار ساعت آموزش در ۲۷۳دوره آموزشی به منظور ارتقاء عملکرد کارکنان این بانک خبر داد.

برگزاری ۱۶۵هزار ساعت آموزش برای کارکنان بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیدحسین مظلوم، آموزش و مهارت‌آموزی در سازمان‌ها را به عنوان ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: تغییرات سریع و عمیق علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش‌های مالی و پولی در دنیای پرشتاب و در حال تغییر کنونی سبب شده تا کارکنان هر سازمان، برای ادامه حیات آن به آخرین علوم و مهارت‌های مورد نیاز تجهیز شوند.
    وی افزود: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های بانک شهر، استمرار در برگزاری دوره‌های علمی، کاربردی و مهارتی علوم بانکی و سایر مهارت‌هایی است که هدف آن افزایش کیفیت فرایند خدمات‌رسانی به عموم شهروندان است.
    مظلوم با اشاره به این‌ که در سال94 به طور متوسط برای هریک از کارکنان بانک شهر، شش ساعت آموزش در نظر گرفته شده که در مجموع تا پایان سال معادل 165هزار و 640ساعت آموزش برای کارکنان بانک اجرا می‌شود، اظهار کرد: این آموزش‌ها در قالب 103دوره آموزشی در تهران برای همکاران ستاد و صف تهران و 170دوره آموزشی برای همکاران در سرپرستی‌های سراسر کشور پیش‌بینی شده است.
    مظلوم با بیان این‌ که تمام تلاش ما این است که با ارتقاء دائمی کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان بانک شهر در سراسر کشور در جهت ایجاد عدالت آموزشی در این مجموعه گام بر ‌داریم، تصریح کرد: 50درصد آموزش‌های پیش‌بینی شده در قالب آموزش‌های الکترونیکی و از طریق بستر اینترنت و اینترانت صورت می‌گیرد.
    معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر در ادامه با تاکید بر این ‌که تمرکز اصلی بر اجرای هفت دوره آموزشی تعیین شده است، افزود: این دوره‌ها شامل کارگاه تخصصی شیوه‌های پرداخت بین‌المللی، آموزش تخصصی مسئولان پیشخوان‌های شهرنت‌، کارگاه‌های کاربری آموزش ضمانت‌نامه‌های ریالی و ارزی، آموزش تخصصی شرکت‌های هولدینگ تابعه ویژه مدیران، آموزش تخصصی اصول ایمنی و حفاظت و آموزش تخصصی بهداشت و سلامت کارکنان(HSE) است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی