عصر بازار

مرتفع شدن مشکلات در حوزه‌ بانکی بعد از تحریم ها

عصر اعتبار- دبیر اجرایی پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، گفت: در همایش امسال برای انعکاس مشکلات و نواقصی موجود و حتی ایده‌های جدید، فضای مناسبی فراهم شده است.

مرتفع شدن مشکلات در حوزه‌ بانکی بعد از تحریم ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدهادی شالباف درخصوص ویژگی‌های پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، اظهارداشت: در دوره‌های گذشته سعی کردیم به لحاظ محتوا، شیوه‌ برگزاری و توسعه‌ی مخاطبان یک روند رشد کمّی و کیفی را دنبال کنیم و قاعدتاً از همایش پنجم انتظار می‌رود متناسب با روند برگزاری همایش در این سال‌ها و انتظارات بیشتر مخاطبان باشد که شاید وجه تمایز اصلی در محوریت این همایش است.

    وی افزود: محوریت هدف اصلی همایش‌های قبلی دربرگیرنده‌ مسائل، مشکلات، چالش‌ها و برنامه‌های کلان بوده و امسال نیز تصمیم بر این شد که با توجه به تغییر تحولات سیاسی که انتظار می‌رود در کشور در حوزه‌ ارتباطات بین‌الملل تاثیرگذار باشد، محدودیت‌هایی که در دوره‌ تحریم‌ برای کشور در حوزه‌ بانکی به وجود آمده، اگر فضای سیاسی کشور به سمتی پیش رود که بتوانیم تعاملات جهانی را بهبود دهیم و مشکلات کشور را در این زمینه مرتفع کنیم.

    دبیر اجرایی پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، گفت: در این خصوص بخشی از آن مباحث سیاسی است که از سوی متولیان مربوط انجام می‌شود و قاعدتاً بخشی از آن هم در حوزه‌های اجرایی خود مجموعه بانک مرکزی و بانک‌هاست که بر عهده متولیان امر در حوزه قوانین، مقررات، زیرساخت‌ها و حتی حوزه‌های کلان حاکمیتی است.

    وی تصریح کرد: این موارد باید زمینه‌ساز شرایط جدید شود و وقتی محقق شد می‌توانیم با شرایط مناسب نیازهای خود را تأمین و مشکلات را حل کنیم.

    شالباف در ادامه با بیان اینکه حوزه‌ بانکداری الکترونیک در نظام بانکی بیشترین تعامل را با مردم دارد، گفت: به همین دلیل در همایش امسال برای انعکاس مشکلات و نواقصی موجود و حتی ایده‌های جدید، فضای مناسبی فراهم شده است.

    وی اظهارداشت: به‌همین دلیل امسال با برگزاری مسابقه‌ «سخن تازه» برای کسانی که در حوزه‌ بدنه و شعب بانکی سراسر کشور فعالیت دارند، این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانند نقطه‌نظرات، پیشنهاد‌ها و ایده‌های خود را مستقیماً به دبیرخانه کنفرانس ارجاع دهند تا در آنجا بررسی شوند.

    دبیر اجرایی پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: در این برنامه تحت عنوان یک مسابقه پیشنهادهای برتر و اشکالاتی را که از بدنه بانکی ناشی می‌شود و خوب به موضوع پرداخته شده است، شناسایی و با افراد ارتباط برقرار می‌کنیم و آنها را در سطح کلان بانک مرکزی، اگر نیازی به تصمیم در این زمینه باشد، انعکاس می‌دهیم.

    وی اضافه کرد: ایده‌هایی را هم که قابلیت اجرا دارند، به نهادهای ذی‌ربط ارجاع می‌دهیم که عمده‌ترین تغییرات این همایش در این بخش است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی